خبرهای داغ:
همزمان با ایام پایانی سال؛

نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره و طرح ضیافت در آبیک افتتاح و آغاز به کار کرد

نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره و طرح ضیافت در آبیک افتتاح و آغاز به کار کرد
همزمان با ایام پایانی سال و با حضور مسوولان شهرستان، نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره و طرح ضیافت در آبیک محل سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آبیک افتتاح و آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۵۸۴۲۲۸
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

قزوین_ به گزارش بسیج، عصر روز سه شنبه پانزدهم اسفند ماه با حضور حجت اله مددخانی فرماندار، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه، رضا محمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبیک، دهقان رئیس اتاق اصناف و‌ جمعی از مسئولین شهرستان، نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره و طرح ضیافت در آبیک محل سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آبیک افتتاح و آغاز به کار کرد.

گفتنی است نمایشگاه عرضه مستقیم شهرستان آبیک از ۱۴ اسفند برپا شده و تا ۲۱ اسفند ادامه دارد‌ و ۴۵ غرفه در سالن پیامبر اعظم (ص) دایر است.

در این نمایشگاه کالاهای پرمصرف ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان از جمله انواع کیف و کفش و پوشاک، آجیل، خشکبار، شیرینی و شکلات، شوینده ها، انواع کالاهای اساسی و تنظیم بازار، آجیل، خشکبار، خرما و سایر اقلام مورد نیاز مردم با ۱۰ الی ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود و علاوه بر نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره، طرح "فروش فوق العاده" و "هرنمایشگاه یک فروشگاه" با مشارکت واحدهای صنفی شهرستان آبیک جهت تامین مایحتاج هم وطنان باقیمت و کیفیت مناسب درسطح شهرستان اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار