فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشتیاری خبر داد:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی بسیج به روستاهای سیل‌زده در دشتیاری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشتیاری از توزیع اقلام خوراکی توسط نیروهای جهادی سپاه به ۳۰ روستای سیل‌زده در دشتیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۴۱۱۹
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار بسیج در دشتیاری از توزیع اقلام خوراکی به ۳۰ روستای سیل‌زده شهرستان دشتیاری و بخش مرکزی خبر داد و گفت: بسیجیان در روزهای گذشته ۵ هزار عدد غذای گرم در مناطق سیل‌زده و آب‌گرفته شهرستان دشتیاری و نوبندیان توزیع کردند.

وی افزود: ۳ هزار و ۱۰۰ غذای گرم، ۴ هزار کنسرو لوبیا، ۴ هزار عدد آب‌معدنی و ۲۷۰ عدد پتو در روستاهای ریمدان ملانصرت، سیتل‌دلگان، دمپک، شیخان‌کرگ و نکوچ و... توزیع شده است.

امدادرسانی گروه‌های جهادی بسیج به افراد گرفتار در سیلاب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دشتیاری از امدادرسانی روستای سیل‌زده و گرفتار در آب شهرستان دشتیاری و بخش مرکزی خبر داد و گفت: بسیجیان در روزهای گذشته در بسیاری از مناطق سیل‌زده و آب گرفته شهرستان دشتیاری بخش باهوکلات جاده دشتیاری به راسک پل گرگروک خدمات‌رسانی داشته‌اند.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی و توزیع هزار عدد غذای گرم در روستاهای سیل‌زده (عارف آباد، ریپک عبدوک، ریپک صالح) اذعان کرد: بسیجیان، پاسداران و مرزبانی شهرستان دشتیاری بیش از هزار پرس غذای گرم در مناطق سیل‌زده و آب گرفته توزیع کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار