۳هزار واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده شد

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: طی سه سال گذشته ۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده شده است.
کد خبر: ۹۵۸۴۰۶۸
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جلال شیخ‌پور ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ نیکوکاری که در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، اظهارداشت: کمیته امداد خدمت مناسبی بود در نظام که ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب، نهاد کمیته امداد تاسیس شد تا در راستای کمک به نیازمندان خدماتی صورت گیرد.

 

وی افزود: خدمت به گرفتار و محرومان فرصتی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد و جایگاه این خدمت در نزد خدا بسیار بالاست.

 

مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: کمیته امداد در چند بخش با همکاری خیرین، دولت و مجلس اقداماتی انجام داده که یکی از حوزه‌ها مسکن است که مسکن یک خدمت گران قیمت است و برای نیازمندان که شرایط اقتصادی ندارند شرایط سخت‌تری است که بتوانند سقفی بالای سر داشته باشند.

 

شیخ‌پور عنوان کرد: ظرف سه سال قبل ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان احداث شده که از این تعداد ۳ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است.

 

وی بیان کرد: در حوزه اشتغال نیز امسال ۱۱ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: در حوزه خدمات این نهاد به تحصیل نیز ۹۰۰ نخبه برتر شناسایی شده که در مقایسه با استان‌های دیگر، لرستان برتر است و پارسال ۷ میلیارد و امسال ۹ میلیارد تسهیلات داده شده و کمک کردیم تا طرح و ایده‌های خود را به نتیجه برسانند.

 

شیخ‌پور گفت: برخی نخبه ورزشی بودند که مدال‌های جهانی آوردند و در بخش فرهنگی هم صاحب کتاب بودند و نخبه‌های قرآنی هم داشتیم که حمایت‌های لازم از آن‌ها صورت گرفته است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار