خبرهای داغ:

معنویت و بصیرت افزایی رسالت مهم نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی گفت: معنویت و بصیرت افزایی رسالت مهم نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی است.
کد خبر: ۹۵۸۳۸۲۵
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام عین الکمال، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی در جمع پایوران ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات ستودنی است و از تمام کسانی که در این شرایط حساس و موقعیت کنونی نقش ایفا کردند به ویژه دانشجویان که در صحنه جهاد تبیین به خوبی نقش آفرینی بودند تقدیر می کنیم.
عین الکمال افزود:مقام معظم رهبری وظایف مهم و خطیری را بر عهده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرار دادند؛ بنابراین پایوران این مجموعه باید تلاش خود را بکار بگیرند تا در جهت افزایش معنویت در مجموعه سپاه پاسداران و بسیج اقدام موثر و بهنگام کنند.
حجت الاسلام عین کمال گفت:ظرفیت ها و بسترهایی که امروز دربسیج دانشجویی وجود دارد در واقع در هیچ یک از مجموعه های دیگر نیست و برآیند نقاط قوت در این مجموعه وجود یک ظرفیت بخصوص و بالقوه که برای کار کردن و جهاد جایگاه ویژه ای است.
وی در ادامه تصریح کرد: نمایندگی ولی فقیه باید در خصوص بصیرت افزایی و افزایش معنویت در بسیج بی وقفه تلاش کند و همراه با اجرای برنامه ها توسط نیرو ها و رده فرماندهی به موازین شرعی توجه لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار