مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج خراسان رضوی:

اعزام ۳۳ هزار و ۵۰۰ زائر از خراسان رضوی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج خراسان رضوی گفت: هدف‌گذاری ما درسال ۱۴۰۲ برای انجام راهیان نور و اعزام ۲۷ هزار و ۵۰۰ زائر خراسان رضوی بوده تا در اردو‌های راهیان نور شرکت داشتند که ۶ هزار زائر دیگر در دستورکار است.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۷۹
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

به گزاش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ مهدی طرقبه با بیان اینکه راهیان نور در امتداد دفاع مقدس قرار دارد، اظهارداشت: با وجود شهدا در دوران دفاع مقدس و به فضل خدا با نگاهی که حضرت امام(ره) به نسل جوان و آینده داشتند؛ توانستیم بر حربه‌های دشمن پیروز شویم.

او یادآور شد: از اینکه اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی به دشمن برسد و این فرصت را از آنان گرفتیم افتخار می‌کنیم.

طرقبه در سوالی مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای در ماه مبارک رمضان دارید، افزود: فعالیت یادما‌ن‌ها در ماه مبارک رمضان به‌صورت نیمه فعال است و کسانی که بخواهند با خودرو شخصی از مناطق عملیاتی بازدید کنند؛ امکان‌پذیر است، اما به‌صورت کاروانی امکان اینکه بتوانند در یادمان‌های دفاع مقدس حضور داشته باشند، وجود ندارد.

او اعلام کرد: هدف‌گذاری ما درسال ۱۴۰۲ برای انجام راهیان نور و اعزام ۲۷ هزار و ۵۰۰ زائر خراسان رضوی بوده تا در اردو‌های راهیان نور شرکت داشتند که ۶ هزار زائر دیگر در دستورکار است؛ از امروز تا ۲۰ اسفند ماه ۶ هزار نفر دیگر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهیم داشت.

وی یادآور شد: اکثر شرکت‌کنندگان در این اردو طیف دانشجو هستند که این خود از نقطه قوت اردوی راهیان نور است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار