با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و سپاه قدس گیلان انجام می‌شود: 

اجرای برنامه‌های قرآنی «زندگی با آیه‌ها» در ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام نجفی با اشاره به اینکه، در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی «زندگی با آیه ها» را به صورت مشترک با تعامل بسیج برگزار خواهیم کرد گفت: می‌بایست در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد قرآن و حفظ موضوعی و ترویج مفاهیم قرآن اقدام ویژه‌ای در استان انجام شود.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۶۷
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

 

اجرای برنامه‌های قرآنی «زندگی با آیه‌ها» در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان دیدار و گفت و گو کرد.  

 

حجت‌الاسلام‌ محمدعلی نجفی گیلانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در این دیدار سازمان تبلیغات و بسیج را مولود انقلاب و از ابتکارات امام راحل دانست و اظهار کرد: هر دو در جهت اهداف و آرمان های انقلاب در تلاش هستند.

 

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه هم مجموعه سپاه و هم مجموعه سازمان تبلیغات مجموعه ای هستند که منابع انسانی و هم ماموریت آنها نوعی طراحی شده است تصریح کرد: اگر بین دو مجموعه تعامل باشد، می شود اقدامات بزرگی را در عرصه فرهنگ و مسایل اجتماعی در استان طراحی کرد و شاهد ثمرات آن بود.  

 

وی با ابراز امیدواری از اینکه، خوشبختانه این تعامل وجود دارد و امید است که روز به روز بیشتر شود، افزود: سازمان تبلیغات در هیات ها، در مجموعه قرآنی و در مجموعه مرتبط با مبلغین به عنوان نهادی است که بدنه مردمی بسیار وسیعی دارد و از آن طرف، سپاه نیز مجموعه مردمی بسیج را دارد که مجموعه ای بسیار بزرگ و قابل توجه است.  

 

حجت الاسلام نجفی تصریح کرد: از این جهت که هر دو مجموعه بدنه مردمی وسیعی دارند زمینه همکاری بسیار بزرگی را می توان طراحی کرد.

 

وی با اشاره به اینکه، در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی «زندگی با آیه ها» را خواهیم داشت که با تعامل بسیج در حال طراحی پروژه مشترکی هستیم گفت: می بایست در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد قرآن و حفظ موضوعی و ترویج مفاهیم قرآن اقدام ویژه ای در استان انجام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار