حجت الاسلام معبودی در جمع معاونان و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم:

تاکید مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) بر جذب نیروهای بسیجی

حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در جمع معاونان و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم تاکید کرد: فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و بسیجیان باید نسبت به جذب نیروهای جدید در بسیج برنامه ها و طرح های جدیدی ارائه کنند.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۱۵
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷

 وی با تاکید بر اینکه باید درب بسیج به روی مردم بویژه جوانان باز باشد، اظهار داشت:  نباید کسانی را که مشکل سیاسی دارند یا  به خاطر بعضی مسائل معیشتی و اقتصادی گلایه دارند یا نوع پوشش و حجاب  آنها مناسبت نیست کنار بگذاریم . آنهایی که بسیجی هستند خودشان می آیند باید تلاش کنیم بقیه  پای کار بیایند. اگر کوثر می خواهد جریان پیدا کند یک راه آن این است که مسئولان حوزه ها و پایگاه ها در بسیج  را به روی این اقشار باز بگذارند و آنها را جذب کنند.

این افراد باید بازسازی و تربیت بشوند و به عنوان نماینده و سفیر فرهنگی بسیج در سطح جامعه منتشر  شوند.

  باید بسیجیان  آمادگی جسمی و فکری پیدا کنند  بسیج اگر از نظر فکری، عقیدتی، معنوی و سیاسی آماده بود این بسیج برای ما کارایی خواهد داشت. اگر این کار را نکردیم کوثر کارایی خودش را از دست خواهد داد.  در کنار این برنامه ها باید بسیج را از آفات حفظ کنیم .

معاونت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه نواحی برای اینکه بسیج ضربه نخورد فکری به حال این آفات بکنند. تمام سعی و تلاش دشمن این است که بسیج را از ما بگیرد بسیج یک کوثر الهی است کوثر مصادیقی دارد و اولین مصداق کامل آن حضرت فاطمه زهرا (س) است یک مصداق آن امام رحمه الله علیه و مصداق دیگر آن مقام معظم رهبری است من به حال بعضی از بسیجیان قبطه می خورم. یکی از بسیجیان چهارشنبه هر هفته از یک شهر دور با وسیله نقلیه خودش به  مسجدجمکران می رود   اینها حاضرند هزاران بار در راه ولایت به شهادت برسند ما باید قدر این ها را بدانیم بسیج یک کوثر الهی است که در اختیار ماست روحانیت را به عنوان یکی از مراجع مهم کشور پای کار نگه دارید با همه تبلیغاتی که دشمنان بر علیه روحانیت و برای تخریب این قشر انجام داده اند اما باز هم مردم به روحانیت اعتماد دارند و آنها را امین خود میدانند جهادگران روحانی  بسیاری در سطح استان داریم که تلاش های زیادی در جهت رفع مشکلات مردم در مناطق محروم به صورت گمنام و بدون چشمداشت   انجام می دهند از این افراد تجلیل کنیم کاری که شهید آرمان  علی وردی انجام داد به عنوان یک طلبه بسیجی او را در سخت ترین شرایط تحت فشار گذاشتند که به رهبری توهین کند اما حاضر به انجام این کار نشد و جان خودش را بر سر آرمان های الهی خود گذاشت این طلبه شاگرد امام صادق و امیرالمومنین (ع) است حجت الاسلام معبودی در پایان خاطرنشان کرد: نشست با گروه های جهادی را حتما در دستور کار قرار دهید و شبکه رابطین را حتما تکمیل کنید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار