در پیام فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) مطرح شد؛

حضور حداکثری مردم در انتخابات، دشمنان انقلاب را ناامید کرد

حضور حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات، یأس و ناکامی را در دل دشمنان کینه توز انقلاب و ملت مستولی ساخت و امید را در دل مستضعفان و مظلومان سراسر جهان زنده ساخت 
کد خبر: ۹۵۸۳۶۶۹
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرتیپ دوم پاسدار نعمت اله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان در جهت پاسداشت حصور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند پیامی به شرح زیر صادر کرد؛

 

بسمه تعالی

 

نظام مقدس اسلامی ایران برگرفته از زعامت حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی و رهبری امام خامنه ای مدظله العالی ماحصل ایثار و رشادت مردم شریف و متدینی است که در سال های عمر شکوهمند انقلاب اسلامی به صورت مستمر خون بهای وقوع ، حفظ و اقتدار آن را در ابعاد داخلی و بین المللی پرداخته اند .

 

یکبار دیگر شور و شعور دینی مردم ، نکته سنجی و تسلط آنها بر مقتضیات زمان بر بزرگترین هجمه ۴۴ ساله گذشته انقلاب مبنی بر عدم همراهی با نظام پیروزمندانه فایق آمد و عظمت و شوکت چند باره نصیب انقلاب اسلامی نمود .

 

حضور حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات، یأس و ناکامی را در دل دشمنان کینه توز انقلاب و ملت مستولی ساخت و امید را در دل مستضعفان و مظلومان سراسر جهان زنده ساخت .

 

به همین سبب مجالی فرا رو ایجاد گردیده است بعد از شکر باریتعالی قدردان حضور حداکثری یکایک مردم ولایت مدار استان لرستان و کلیه مسئولین برگزار کننده این امر و وظیفه مهم ، هیئت های نظارت و اجرایی و تأمین کنندگان امنیت انتظامی آنها باشیم.

 

در پرتو رحمت الهی و در ضل توجهات حضرت ولی عصر عج و تحت تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی پیروز و پاینده باشید .

حضور حداکثری مردم در انتخابات، دشمنان انقلاب را ناامید کرد

 

ارسال نظرات