مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور گلستان:

هر چه داریم از شهدا داریم

مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان‌نور سپاه نینوا استان گلستان گفت: یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین شناسایی راه و منش شهدا برگزاری اردوی راهیان نور است.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۲۰
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ سیداحمد حسینی گفت: یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین شناسایی راه‌ومنش شهدا برگزاری راهیان نور است و هر چه می‌توانیم باید در این مسیر قدم برداریم، باید یادمان باشد هر چه داریم از شهدا داریم.

وی افزود: از اول تا ۲۰ اسفند اعزام کاروان‌های راهیان نور را به مناطق عملیاتی داریم و از ۱۳ تا ۲۲ اسفند هم راهیان نور خانوادگی را در پیش خواهیم داشت.

حسینی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه آیا اردوی راهیان نور در ماه مبارک رمضان فعال است، گفت: تمهیدات لازم در ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است، مشکلی در ماه مبارک رمضان در زمینه اسکان راهیان‌نور وجود ندارد.

وی یادآورشد: بازدید از یادمان‌های فتح‌المبین، اروندکنار، فکه، دهلاویه، هویزه و نمایش رزمی فرهنگی جزء برنامه‌های اردوی‌راهیان نوراست، در این برنامه راویان برای بازدیدکنندگان روایتگری خواهند کرد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا استان گلستان اظهار داشت: بازدید از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و مجموعه هفت‌تپه از دیگر برنامه‌های اردوی راهیان نور است که زائران با آن آشنا خواهند شد.

وی در ادامه سخنانش به برنامه‌های راهیان‌نور در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان هستیم و برنامه‌ریزی ما فقط اسکان است بنابراین برنامه‌ای برای پذیرایی نداریم.

حسینی ادامه داد: مشکل ظرفیتی برای اعزام نداریم، پذیرای همه زائران راهیان‌نور هستیم، لذا اردوی خانوادگی راهیان‌نور را هم در پیش داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار