نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:

مردم با شرکت در انتخابات در آینده کشور نقش‌آفرین باشند

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان پس از انداختن رای خود به صندوق بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب کسی که شایسته‌تر است در آینده کشور نقش‌آفرین باشند.
کد خبر: ۹۵۸۳۲۰۳
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان آیت‌الله مصطفی محامی با حضور در مدرسه شهید بهشتی زاهدان در ساعات ابتدایی برگزاری انتخابات، رای خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان پس از انداختن رای خود به صندوق بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان که در قالب انتخاب همیشه پیشتاز بودند باید پیشتازی خود را حفظ و پرشور در انتخابات شرکت کنند و با انتخاب کسی که شایسته‌تر است در آینده کشور نقش‌آفرین باشد.

وی افزود: اصل حضور در انتخابات و موقعیت حساس کنونی سبب می‌شود که بیشتر از گذشته نشان‌دهنده اعتقاد مردم به‌نظام اسلامی باشیم و باعث تحکیم پایه‌های نظام اسلامی و مایه یأس و ناامیدی دشمن از توطئه‌گری و فتنه‌گری می‌شود.

امام‌جمعه تشریح کرد: ما باید تعیین‌کننده امنیت پایدار و پیشرفت کشورمان باشیم و فرد انتخابی اگر شایسته باشد طبیعتاً در مجلس که رکن مهم جمهوری اسلامی است و در حوزه‌ها و در قوه مقننه می‌تواند تأثیرگذار و تعقل آفرین باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: گلایه‌هایی که از ضعف‌ها و مدیریت‌ها است طبعاً بخشی از آن به مجلس برمی‌گردد و اگر فرد و یا افراد شایسته انتخاب شوند می‌توانند در این جهت هم تأثیرگذار باشند و هم دشمنان را مأیوس و ناامید می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار