استاندار سیستان و بلوچستان:

حضور مردم در انتخابات باعث دلگرمی همه دوستداران انقلاب اسلامی است

استاندار سیستان و بلوچستان پس از انداختن رای خود به صندوق گفت: انقلاب اسلامی اراده الهی است و بر این خیر باید شتاب کرد، این حضور مردم باعث دلگرمی همه دوستداران انقلاب اسلامی و عجز دشمنان در سراسر دنیا خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۳۲۰۲
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان محمد کرمی با حضور در مدرسه شهید بهشتی زاهدان در ساعات ابتدایی برگزاری انتخابات، رای خود را به صندوق انداخت.

استاندار سیستان و بلوچستان پس از انداختن رای خود به صندوق با بیان اینکه امروز روز مبارکی خواهد بود این روز را به مردم عزیز تبریک گفت: انقلاب اسلامی اراده الهی است و بر این خیر باید شتاب کرد، این حضور مردم باعث دلگرمی همه دوستداران انقلاب اسلامی عجز دشمنان در سراسر دنیا خواهد شد.

وی افزود: حضور مهم مردم تمامی نقشه‌های آمریکا را نقش‌برآب خواهد کرد و آینده را از آن اسلام عزیز خواهد کرد و به نیابت از همه شهدای عزیزی که در شرایط سخت تا امروز محکم این راه دین اسلام را ادامه دادند در عرصه رأی‌گیری حضور دارد.

وی اظهار کرد: پیام حضور مردم عزیز در روز ۱۱ اسفند برای دوستداران انقلاب اسلامی این است که حضور مردم باعث ازدیاد خوشحالی در انقلاب اسلامی خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار