خبرهای داغ:

استاندار خوزستان: مردم برای حضور در انتخابات مشارکت پرشوری دارند

استاندار خوزستان با اشاره به گزارش‌های ارسالی از حوزه‌های انتخابیه استان گفت: حضور مردمی در پای صندوق‌های رای بسیار پرشور است.
کد خبر: ۹۵۸۳۱۷۶
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی اکبر حسینی محراب روز جمعه با حضور در شعبه شماره ۲۳۸ اهواز مستقر در حسینیه عاشقان ثارالله ضمن شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با حضور در جمع خبرنگاران با دعوت از مردم به حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی بیان کرد: دشمنان همواره به دنبال نفوذ در کشور بوده و با حقوق‌های گزاف از سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم امروز نشان دادند که با حضور خود همواره به توطئه‌های دشمن بی توجه هستند افزود: انتخابات موضوع با اهمیتی است و باید توجه داشت که انتخاب نمایندگان اصلح زمینه تغییرات مطلوب و جذب امکانات مختلف برای استان را فراهم می‌کند.

استاندار خوزستان گفت: این حضور پرشور مردم، نه بزرگ به گروه‌های چند نفره‌ای باشد که با فضای مجازی و ماهواره‌های غربی ها، به دنبال بد جلوه دادن وضع خوزستان هستند.

وی افزود: آمریکایی‌ها همیشه دست‌های خونین خود را در یک پارچه مخملی پیچیده و به مردم نشان می‌دهند. آنها میلیون‌ها نفر را در سوریه، یمن و غزه به خاک و خون کشیدند و دم از حقوق بشر می‌زنند در حالی که در ایران اسلامی همه حق رای داشته و حضور نمایندگانی از تمام قومیت‌ها، نشان دهنده همه جانبه بودن انتخابات است.

حسینی محراب با بیان اینکه مردم خوزستان همواره در صحنه بوده و جلوتر از مسئولان هستند گفت: ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات، باید سلامت در انتخابات و حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از یکصد هزار نفر در قالب نیرو‌های امنیتی و عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را در استان برعهده دارند افزود: از مردم ولایتمدار خوزستان انتظار داریم که هر چه سریعتر رای خود را به صندوق انداخته و کار را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار خوزستان با اشاره به استقرار صندوق اخذ رای در مناطق صعب العبور استان گفت: در انتخابات امسال سه هزار و ۵٣٣ شعبه اخذ رای در استان آماده سازی شده است. ٩٠٠ شعبه سیار برای رای گیری در مناطق عشایری و سخت گذر استان آماده شده است.

وی افزود: خوشبختانه رای دهی از طریق دستگاه‌های الکترونیکی در سراسر استان به ویژه در آبادان به خوبی در حال انجام است. بیش از ۲ سوم رای‌گیری در استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و کار به گونه‌ای طراحی شده که امکان هیچگونه تخلف وجود ندارد.

حسینی محراب گفت: با افرادی که در شعب اخذ رای به دنبال خرید و فروش رای هستند به شدت برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار