امام جمعه مشگین شرقی:

انتخابات نماد وحدت و همدلی ملت ایران است

لاهرود-امام جمعه مشگین شرقی گفت: انتخابات رمز وحدت و همدلی و نماد اتحاد ملت ایران در 45 سال گذشته از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۸۳۱۴۸
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

انتخابات نماد وحدت و همدلی ملت ایران است

به گزارش خبرنگار بسیج از اردبیل ، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش لاهرود اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با رای اولی ها فرمودند هرکس ایران، جمهوری اسلامی، انقلاب، قدرت ملی، سرنوشت خود و کشور و پیشرفت ملت را دوست دارد باید در انخابات شرکت کند و فعال باشد و دیگران را به شرکت در انتخابات دعوت کند که این فرموده مقام معظم رهبری حجت را برای همه تمام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون رمز پیروزی و مبارزه ما اتحاد و ید واحده بودن است و ادامه نهضت نیز با اتحاد و ید واحده انجام می شودو با این تفکر به اوج قله می رسیم.

امام جمعه مشگین شرقی وحدت ملی و انسجام ملی را لازمه این پیشرفت دانست و گفت: نماد و تجلی این اتحاد همان شرکت در انتخابات است که در همه عرصه های زندگی ما تاثیرگذار است.

صفری انتخاب اصلح را مهمترین هدف از شرکت در انتخابات اعلام کرد و افزود: با انتخاب اصلح است که می توانیم پیشرفت و ترقی کشور را در همه عرصه ها شاهد باشیم و تعالی کشور در گرو همین انتخاب اصلح است.

وی انخابات ضعیف را شایسته کشور ندانست و بیان کرد: فردای انتخابات فردای مهربانی، مهر ومحبت، تعامل و وحدت و همکاری است و باید چنین باشد که تمام حب و بغض های شخصی و جناحی را کنار بگذاریم و با رعایت اخلاق انتخاباتی به فکر پیشرفت کشور باشیم و مشکلات کشور را با تعامل و وحدت حل کنیم.

امام جمعه مشگین شرقی شرکت خانوادگی در انتخابات را جلوه های زیبای مشارکت اعلام و تصریح کرد: شرکت در انتخابات عبادت و ثواب و جهاد بزرگی است و اگر با نیت خالص رای دهی انتخابات پرشور و بی سابقه ای را شاهد خواهیم بود.

صفری اضافه کرد: امروز دشمنان بیشتر از ما منتظر نتیجه انتخابات هستند و باید با حضور باشکوه و غیرتمندانه اجازه ندهیم تا دشمنان داخلی و خارجی به مطامع خود در کشور ما دست یابند.

وی با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: با این همه هجمه هایی که بر علیه کشور است در ناامن ترین نقطه جهان امن تریم کشور جهان را داریم و این را مدیون سربازان گمنام هستیم.

امام جمعه مشگین شرقی وضعیت غزه را بسیار غمناک و اسفبار توصیف خاطرنشان کرد: نزدیک 30 هزار انسان بیگناه را در غزه قتل عام کره اند که جا دارد همه دنیا بر این مصیبت ناراحت باشند و کاری کنند.

صفری با تاکید بر قطع روابط کشورها با اسرائیل ادامه داد: کسانی که بر این جنایت بی تفاوتی پیشه کرده اند سهیم و شریک جرم اسرائیل هستند.

دشمنان سعی دارند الان با تحریم غذایی و گرسنگی نسل کشی کنند هیچ انسان آزاده و مسلمانی نمی تواند به این ظلم و جنایات بی تفاوت باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار