خبرهای داغ:

۱۵۰۰ نفر مجری برگزاری انتخابات در گرمسار و آرادان هستند

فرماندار گرمسار با بیان اینکه ۹۶ شعبه اخذ رأی در غرب استان سمنان ساماندهی شده است، گفت: ۱۵۰۰ نفر مجری برگزاری انتخابات در گرمسار و آرادان هستند.
کد خبر: ۹۵۸۳۱۱۱
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، رضا خانی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در مجموع در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان ۹۶ شعبه ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات ساماندهی شده است، اظهار داشت: ۷۰ شعبه برای مردم گرمسار و ۲۶ شعبه در شهرستان آرادان قرار دارد.

وی با بیان اینکه مشارکت خوبی را تا کنون در سطح شهرستان گرمسار شاهد بودیم، افزود: بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم مجری انتخابات در این حوزه انتخابیه هستند.

فرماندار گرمسار با تأکید بر اینکه  تمهیدات لازم بر اساس چهار راهبردی که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد در این حوزه انتخابیه ایجاد شده است تا انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار شود، تصریح کرد: امیدواریم این مشارکت تا ساعات پایانی انتخابات گسترده‌تر شود و پیش بینی می‌شود در این دوره از انتخابات حضور بی سابقه‌ای از مردم در رسانه‌ها ثبت شود.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات و پشتیبانی‌های لازم برای استقبال از حضور حماسی مردم ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار و انقلابی این حوزه انتخابیه رأی دادن را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار