رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان خبر داد

فعالیت سامانه مردم ناظر برای ثبت تخلفات انتخاباتی

زنجان-رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان به فعالیت سامانه مردم ناظر برای گزارش تخلفات وتبلیغات انتخاباتی داوطلبان و ناظرین اشاره کرد و افزود: مردم می توانند حتی تخلف های هیات نظارت را در این سامانه گزارش کنند و بر اساس همین گزارش ها یکی از اعضای هیات نظارت شهرستان ها در استان برکنار شده است.
کد خبر: ۹۵۸۳۱۱۰
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

فعالیت سامانه مردم ناظر برای ثبت تخلفات انتخاباتی

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛محمدجواد محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت بر روند انتخابات  قبل، حین و بعد از انتخابات انجام می شود، اظهار کرد:تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه ۸۲  ضابط قضایی خاص در سطح استان تعیین شده است ،تصریح کرد:در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی به تخلفات انجام می شود. 

 

محمدی به فعالیت سامانه مردم ناظر برای گزارش تخلفات و تبلیغات انتخاباتی داوطلبان و ناظرین اشاره کرد و افزود: مردم می توانند حتی تخلف های هیات نظارت را در این سامانه گزارش کنند و بر اساس همین گزارش ها یکی از اعضای هیات نظارت شهرستان ها در استان برکنار شده است.

 

وی با اشاره به کم بودن میزان تخلفات انتخاباتی در این دوره نسبت به دوره های گذشته ، گفت: تا این لحظه، انتخابات در استان با کمترین مشکل در حال برگزاری است.

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان به اتحاد و انسجام بین هیات نظارت و ستاد انتخابات استان اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات به شکل مطلوب پیش می رود و انشالله با مشارکت حداکثری این حلاوت بیشتر نیز خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار