۱۸۴ شعبه اخذ رای در حوزه‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه مستقر است

زنجان- فرماندار ابهر گفت: ۱۸۴ شعبه اخذ رای در شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه مستقر شده که از این تعداد ۴۰ شعبه به صورت سیار است.
کد خبر: ۹۵۸۳۰۸۷
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

۱۸۴ شعبه اخذ رای در حوزه‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه مستقر است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛احمد ذوالقدر در جمع خبرنگاران افزود: طبق تمهیدات انجام گرفته، اعضای شعب و نمایندگان فرمانداری ها در شعبات مستقر هستند و روند رای گیری از ساعت هشت صبح آغاز شده است.

 

فرماندار ابهر با بیان اینکه هم اکنون روند رای گیری در سطح شهرستان به نحو مطلوبی در جریان است، اظهار داشت: پیش از از این برای برگزاری این رخداد مهم آموزش های لازم داده شده است.

 

ذوالقدر با بیان اینکه تعداد شعبات اخذ رای شهرستان در مقایسه با دوره قبل روند افزایشی دارد، افزود: به طور مثال پنج شعبه در شهرستان به ویژه در مناطق پر تردد در مقایسه با دوره قبل افزوده شده است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی ها برای مناطق دور افتاده نیز تمهیداتی اندیشیده شده است و در این خصوص مشکلی نداریم و برای حوزه های سیار به ویژه روستاها ۱۶ نفر با خودروهای کمک دار اعزام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۷۸۵ نفر از عوامل اجرایی در شعبات مستقر هستند.

 

استان زنجان چهار حوزه انتخابیه و پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

 

گفتنی است انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان از صبح امروز ۱۱ اسفندماه آغاز شده است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار