مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ:

نباید از اردوی معنوی و تربیتی راهیان نور غافل شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ گفت: اگر می‌خواهیم فرهنگ ایثار و شهادت در کشور زنده باشد؛ نباید از اردوی معنوی و تربیتی راهیان نور غافل شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۵۶
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ حجت‌الاسلام ابولقاسم علیزاده اظهار داشت: اگر نتوانیم نسل جوان و نوجوان را با مناطق جنگی و راهیان نور آشنا کنیم، بزرگترین اشتباه را کردیم، لازم است برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه انجام شود تا آنان بدانند امنیت امروز را مدیون چه کسانی هستیم. 

وی یادآور شد: از فرصت‌ها نتوانستیم به طور کامل استفاده بهینه کنیم، فرصت سوزی در زمینه اجرای اردوی راهیان نور اشتباه است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه هنر نقش خوبی می‌تواند در حفظ مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشد، افزود: اگر توانستیم در جشنواره فیلم فجر، موسیقی و ... با محور شهدا و دفاع مقدس قدم برداریم می‌توانیم در این زمینه ادعا داشته باشیم. 

او یاد آور شد: ما آدم‌های خیلی خوبی داریم، اما دستمان در دست هم نیست، منظور از اینکه دستمان در دست هم نیست یعنی هنوز نتوانستیم بعد از پایان جنگ هشت سال دفاع مقدس معارف دفاع مقدس را به معنای واقعی به شهر‌ها منتقل کنیم و نتوانستیم فرهنگ واقعی آن را جا بیندازیم. 

حجت‌الاسلام ابولقاسم علیزاده یادآور شد: شهید باقی است و همیشه است، در حوزه اردوی راهیان نور باید به طور جدی عمل کنیم، هنوز نشنیده ام مسئول اردوی راهیان نور بزرگان هنر را در اردو دعوت کنند به نظرم این خود یک ضعف است. 
رفیعی یادآور شد: نسل جوان و نوجوان ما هنوز برخی از شهدا را نمی‌شناسند؛ به نظرم خود این موضوع یک ضعف است، فرهنگ دفاع مقدس به مثابه یک اقیانوس بیکران است که باید در این زمینه کار‌های خوبی انجام دهیم. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم فرهنگ ایثار و شهادت در کشور زنده باشد؛ نباید از اردوی راهیان نور غافل شد، گفت: برپایی اردوی راهیان نور اتفاقات خوبی را می‌تواند در جهت ترویج فرهنگ و ایثار شهادت رقم بزند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار