فرمانده سپاه تهران بزرگ:

راهیان نور در امتداد دفاع مقدس قرار دارد

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: راهیان نور در امتداد دفاع مقدس قرار دارد و این سفر‌های معنوی، همه ساله با حضور میلیونی زائران و دلدادگان شهدا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۵۴
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ سردار حسن حسن‌زاده با اشاره به اینکه راهیان نور در امتداد دفاع مقدس قرار دارد، گفت: سفر‌های راهیان نور همه ساله با حضور میلیونی زائران و دلدادگان شهدا برگزار می‌شود و هر سال در ایام نزدیکی به نوروز شاهد اوج اعزام کاروان راهیان نور‌های به سرزمین نور و مناطق عملیاتی هستیم.

وی افزود: یادمان‌های دفاع مقدس در ایام نوروز و به ویژه در لحظه سال تحویل، حس و حال عجیبی دارند؛ در طول سال‌های گذشته شاهد حضور خیل عظیم زائران در لحظه سال تحویل در منطقه عملیاتی همچون شلمچه بودیم که در این روز، زائران با شهدای خود عهد می‌بندند که در طول سال جدید، زندگی شهدایی داشته باشند و از معنویت شهدا در زندگی خود بهره بگیرند. 

فرمانده سپاه تهران بزرگ خاطر نشان کرد: راهیان نور یکی از سفر‌های مهم محسوب می‌شود چرا که باعث گره زدن نسل امروز با نسل دیروز می‌شود و حضور نوجوانان و جوانان در سرزمین نور باعث می‌شود که آنان بیش از پیش با سیره و فرهنگ شهدا آشناتر شوند. 

سردار حسن‌زاده تصریح کرد: کاروان‌های راهیان نور شهر تهران هم همچون سال‌های گذشته، امسال نیز حضور پررنگ در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواهند داشت.

وی ادامه داد: پادگان دوکوهه، یک نماد عشق برای رزمندگان تهرانی محسوب می‌شود، کسانی که امروز به عنوان پیشکسوت دفاع مقدس شناخته می‌شوند و طی دوران دفاع مقدس، رزمندگانی بودند که رفتند تا از سرزمین خودشان دفاع مقدس و

وجود شهدای شاخصی همچون شهید محمدابراهیم همت، شهید عباس کریمی، شهید رضا چراغی و ... که جزو فرماندهان لشکر ۲۷ محمدرسول الله (ص) بودند برای ما افتخار محسوب می‌شوند و ما در طول برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت، تلاش کردیم که یاد این شهیدان را زنده نگه داریم. 

فرمانده سپاه تهران بزرگ در پایان گفت: راهیان نور، سفری معنوی و ماندگار است که جنگ را بار دیگر برای نسل امروزی بازگو می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار