مدیر سابق تیم ملی فوتبال کشور:

راهیان نور یادآور رشادت‌های شهداست

مدیر سابق تیم ملی فوتبال کشور گفت: راهیان نور یادآور رشادت‌های شهداست و می‌تواند برای جوانان و نوجوانان موثر باشد.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۵۳
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ حمید استیلی با اشاره به اینکه هر چه داریم از شهداست، گفت: امنیت امروز کشورمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم و به همین دلیل اگر امروز آسایش داریم، همه اش به برکت شهداست.

وی ادامه داد: سفر‌های راهیان نور یکی از سفر‌های معنوی و خاطره‌انگیز است، در طول سال‌های گذشته به همراه گروه‌های ورزشی به این سرزمین پاک اعزام شدیم و توانستیم از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کنیم؛ این سفر‌ها خیلی خاطره‌انگیز بود و باعث شد که بیش از گذشته پی ببریم که شهدا مدیونیم و اگر آنان آن سختی‌ها را در جنگ با رژیم بعث عراق نمی‌کشیدند، مشخص نبود که چه بر سر خاک کشورمان می‌آمد. 

استیلی با بیان اینکه راهیان نور یادآور رشادت‌های شهداست، تاکید کرد: راهیان نور می‌تواند برای جوانان و نوجوانان موثر باشد چرا که نسل امروزی، دوران جنگ تحمیلی را به چشم ندیده‌اند و دقیق نمی‌دانند که چه بر سر رزمندگان آمده است و حضور در سرزمین نور باعث می‌شود که جوانان با سختی‌های شهدا آشناتر شوند و بدانند که امنیت فعلی کشورمان مرهون خون شهداست و باید ادامه دهنده مسیر این شهدا باشیم. 

مدیر سابق تیم ملی فوتبال کشور خاطر نشان کرد: هرگز نباید فراموش کنیم که شهدا از جانشان گذشتند تا کشورمان امنیت داشته باشد و باعث قطع دست متجاوزان از خاک کشورمان شدند و به همین دلیل هم مردم و هم مسئولان باید قدردان شهدا باشند و هر فردی در جایگاه خودش بتواند برای کشور مفید واقع شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان باید برنامه‌ریزی منسجم برای خدمت به مردم داشته باشند و با روحیه جهادی و انقلابی می‌توان مشکلات اقتصادی کشور را هم مرتفع کرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار