همه آحاد جامعه برای سربلندی ایران عزیز در انتخابات شرکت کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: همه آحاد جامعه برای سربلندی ایران عزیز در انتخابات شرکت کرده و دشمنان را مأیوس کنند.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۳۵
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌ الاسلام مهدی ستارزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) در جمع محافظان صندوق های اخذ رای ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق رأی نشانه‌ی دموکراسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های مهمّ اداره‌ی کشور است.
وی ادامه داد: اگر انتخابات ضعیف برگزار شود امنیت ملی، عزت ملی و اقتدار ملی ما نیز دچار ضربه خواهد شد و در نتیجه گستاخی بیشتر و چشم طمع دشمنان را به سمت ایران عزیز روانه می کند.
حجت الاسلام ستارزاده افزود: هرکسی که کشورش را دوست دارد ، امنیت ملی خودش را دوست دارد، سربلندی و آبادانی کشور را دوست دارد در انتخابات شرکت نماید.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) تصریح کرد: هم شرکت در انتخابات بسیار مهم است و هم اینکه بتوانیم اصلح را انتخاب کنیم که ملاک های اصلح را امام خامنه ای مدظله العالی بیان فرمودند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات یک فرصت است هم برای انجام تکلیف به وظیفه و هم تعیین سرنوشت کشور با سلایق خود که با منتخب صندوق‌های رای مشخص می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار