فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آئین افتتاح پایگاه بسیج تجار در اتاق بازرگانی قزوین؛

بازاریان و اصناف پشتیبان ملت در ایام مختلف انقلاب بوده اند+عکس

بازاریان و اصناف پشتیبان ملت در ایام مختلف انقلاب بوده اند+عکس
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: حق پشتیبانی از جبهه حق و مومنین را برادران عزیز ما در بازار قزوین، صنعت قزوین و اتاق بازرگانی قزوین انجام داده‌اند و در همه مراحل شاهد خدمات رسانی آنان بودیم.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۵۱
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آئین افتتاح پایگاه بسیج تجار در اتاق بازرگانی قزوین که برای اولین بار در کشور و با حضور سردار حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور و عبدیان رئیس اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد، بیان کرد: پیامبر عظیم الشان اسلام با کمک دو فرد توانست دین اسلام را جهانی کند که یکی شمشیر امیرالمومنین(ع) و دیگری توان مالی حضرت خدیجه(س) بود.

وی افزود: قزوین در بسیاری از موارد بدون جایگزین است به طور مثال پشتیبانی و حمایت بازاریان شهر قزوین در مقاطع مختلف در تاریخ ملت ایران کم‌نظیر است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: در تاریخ دوران دفاع مقدس شهری را سراغ نداریم که در یک روز ۱۵۰۰ کامیون کمک به جبهه اعزام کرده باشد اما این اقدام بزرگ توسط مردم قزوین محقق شده و همچنان هم در مقاطع مختلف در صورت نیاز استمرار دارد.

وی عنوان کرد: در ایام شیوع کرونا با یک اشاره مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه با همراهی مردم خیراندیش شهر قزوین، این کار بسیار متفاوت و برجسته اجرایی شد و آمار و ارقام ثبت شده موید این امر است.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: حدود ۹۶۶ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلفی از قبیل تهیه بسته‌های معیشتی، بهداشتی و کمک به آسیب‌دیدگان کرونا هزینه شد که رقم قابل ملاحظه و بسیار بالایی است که بخشی از این اقدامات با همت همکاران اتاق بازرگانی انجام شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر هم اتاق بازرگانی در بسیاری از موارد در جهت دستگیری از نیازمندان یاریگر گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان هستند تا کارها تسریع شده و زودتر به ثمر بنشیند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: حق پشتیبانی از جبهه حق و مومنین را برادران عزیز ما در بازار قزوین، صنعت قزوین و اتاق بازرگانی قزوین انجام داده‌اند و در همه مراحل شاهد خدمات رسانی آنان بودیم.

وی عنوان کرد: بدون جایگزین بودن مردم شهر قزوین را در شکستن گره عملیات خیبر هم شاهد بودیم که نشان از دلاورمردی‌ و جانفشانی مردم شهر قزوین دارد.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: مرحوم حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی فرد از روحانیون برجسته و مبارز شهر قزوین است که در ابتدای جنگ تحمیلی به اسارت نیروهای بعثی درآمد اما همه آزادگان بر تاثیرگذار بودن این شخصیت بزرگوار تاکید دارند که منشا خیر و برکات فراوانی بود.

وی عنوان کرد: سرلشگر شهید حسین لشگری از دیگر شخصیت‌های ارزشمند و مایه افتخار ما قزوینی‌ها است که دوران اسارت ایشان مدت ۱۸ سال به طول انجامید و به واقع اسوه صبر و استقامت بودند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار