حضور حداکثری در انتخابات اولویت اول جهاد تبیین است

مسئول بسیج رسانه لرستان گفت: دشمن در فضای رسانه‌ای فعالیت‌های زیادی در مورد انتخابات داشته، پس دعوت به حضور حداکثری در انتخابات اولویت اول جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۸۲۷۶۶
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

رضا مریدی اصل در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با اشاره به این فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه  "هر کسی که ایران، ملت و امنیت خود را دوست دارد بداند اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد و همه ضربه می‌خورند. " اظهار داست: مشارکت جدی مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات دشمن را از هدف خود که ضربه زدن است، ناامید می‌سازد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های جهان تنها به خاطر  مردمی بودن تفاوت شایانی دارد. افزود: بدخواهان جمهوری اسلامی از پشتوانه عظیم مردمی در ایران هراس دارند و در شرایط فعلی تمام تلاش خود را برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو  به کار گرفتند، بنابراین شرکت و دعوت دیگران به مشارکت در انتخابات وظیفه‌ای همگانی است.

مسئول بسیج رسانه لرستان با اشاره به فعالیت‌های دشمن در فضای رسانه‌ای گفت: دشمنان همواره منکر دستاوردهای نظام هستند و با روش‌های گوناگون به دنبال ضعیف شمردن این دستاوردها و تخریب نظام است که همواره مستلزم حضور فعال رسانه‌های داخلی در مقابله با این افکار  هستیم پس دعوت به حضور حداکثری در انتخابات اولویت اول جهاد تبیین است.

وی عنوان کرد: ۱۱ اسفند ماه دوباره فرصتی فراهم است تا ملت ایران به یُمن انقلاب اسلامی حق سرنوشت خود را در میدان انتخابات با حضور آگاهانه و انتخاب اصلح رقم زنند.
انتهای پیام/





 

ارسال نظرات