مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات اردبیل خبر داد؛

آمادگی کامل برای انتخابات با برگزاری دوره‌های آموزشی

اردبیل- مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات استان اردبیل از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه فرمانداران، معاونان فرمانداران، بخشداران و کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها برای آمادگی انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۷۱۷
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲

آمادگی کامل برای انتخابات با برگزاری دوره‌های آموزشی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نعمت احمدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده، وزارت کشور در راستای تحقق کامل این چهار اصل انتخابات، برنامه‌ریزی‌های نوینی را در دستور کار قرار داد.

وی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از روند انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و بر همین اساس دوره‌های آموزش حضوری ویژه فرمانداران و معاونان فرمانداران استان اردبیل در مرکز کشور برگزار شد.

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: دوره‌های آموزشی بخشداران استان اردبیل هم در استان آذربایجان شرقی برگزار شد و پس از این دوره آموزش‌های مجازی، تشریحی و آزمونی کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها در دستور کار قرار گرفت.

احمدی افزود: با برگزاری این دوره‌های آموزشی همه اعضای اجرایی انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل دارای آمادگی حداکثری برای برگزاری انتخابات پرشور هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار