حضور12000 نفر در هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان ری

تعیین 460 شعبه اخذ رای در مساجد، حسینیه ها و مدارس شهرستان ری/ مردم برای جلوگیری از ازدحام، در ساعات اولیه انتخابات رای خود را به صندوق بیندازند

فرماندار ویژه شهرستان ری از آماده باش صد درصدی برای برگزاری یک انتخابات پرشور و خلق حماسه ای دیگر از سوی مردم شهرستان ری؛ قبله تهران و کربلای ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۶۳۵
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

دکتر مهدی باب الحوائجی در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های ستاد انتخابات اظهار داشت: 12000 نفر در هیات های اجرایی نظارت و بازرسی و همکاران نیروی انتظامی نسبت به برگزاری انتخابات در عرصه کمک و جمع آوری آراء مردم ری آمادگی کامل دارند.

وی افزود: 460 شعبه در نقاط مختلف شهرستان در مساجد، حسینیه ها  و مدارس برای اخذ رای مردم تعیین شده است که نشانی و محل صندوق ها در سایت فرمانداری موجود است. همچنین 500 بازرس در برگزاری فرآیند انتخابات نظارت می کنند. 6000 رای اولی در شهرری وجود دارد که تاریخ تولد آنها 11 اسفند سال 1384 است  و 18 سال آنها تمام شده و می توانند پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و رای بدهند.

باب الحوائجی ادامه داد: شهروندان میتوانند با یکی از مدارک: گواهینامه رانندگی، کارت ملی، گذرنامه، گواهی پایان خدمت وظیفه و شناسنامه رای خود را در صندوق آراء بیندازند. و هویت افراد با این مدارک احراز خواهد شد . همنین هیچ مهری در شناسنامه رای دهندگان ثبت نمی شود.

رئیس هیات اجرایی انتخایات شهرستان ری، گفت: انجام تبلیغات 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات یعنی ساعت 8 صبح روز پنجشنبه پایان می یابد و انتخابات از ساعت 8 صبح روز جمعه آغاز می شود و تا ساعت 6 عصر ادامه خواهد داشت که از مردم تقاضا می کنیم برای پیشگیری از ازدحام رای خود را در صندوق بیاندازند. وی گفت: احتمال تمدید مدت رای گیری وجود دارد و  در صورت نیاز با توجه به شرایط حوزه و نیاز به تمدید از طریق رسانه های جمعی اعلام خواهد شد.

معاون استاندار تهران در خصوص جمع آوری آراء از طریق صندوق های سیار نیز گفت: 16 صندوق سیار در بخش مرکزی ری، 4 صندوق در بخش کهریزک، 4 صندوق در حسن آباد، 4 صندوق در بخش خاوران و سه صندوق سیار  در بخش قلعه نو برای جمع اوری آراء مردم تعیین شده است و در کلیه پادگان ها، بیمارستان ها، ندامتگاه و سایر مراکز اقدام به جمع آوری آراء مردم می نمایند.

باب الحوائجی یادآور شد  کارت های تردد ویژه رسانه های جمعی در اختیار کلیه اصحاب رسانه قرار می گیرد و در صورت همراه نداشتن کارت هویتی ویژه خبرنگاران، کلیه تجهیزات آنها توقیف   خواهد شد.

حبرنگار/مهدی خانلری

ارسال نظرات
آخرین اخبار