دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه عنوان کرد:

دانشجویان و دانش‌آموزان؛ بیشترین قشر شرکت‌کننده در سفرهای راهیان نور

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به اینکه این قرارگاه برنامه‌ریزی خوبی در زمینه راهیان نور دارد، گفت: از ابتدای امسال بیش از ۴۰ هزار نفر در اردوی راهیان نور ارومیه و سر پل ذهاب حضور یافتند.
کد خبر: ۹۵۸۲۶۰۳
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ یونس عزیزی اظهار داشت: ۱۱۰ هزار نفر از زائران استان کرمانشاه را به مناطق عملیاتی غرب اعزام کردیم، برنامه‌ریزی خوبی برای اعزام اقشاربه مناطق عملیاتی جنوب داشتیم که در نوع خود یکی از بارزترین و با اهمیت‌ترین عملیات‌ها در سال جاری به شمار می‌آید. 

وی یادآور شد: استان کرمانشاه در طول سال هم اعزام راهیان نور دارد، در ادامه این اردو‌ها اقشار مختلفی را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌کنیم، بیشترین قشری که به راهیان نور اعزام کردیم؛ قشر دانشجو بود. 

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: اقشار مختلف را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌کنیم و بخشی ازآنان هم درحال اعزام به جنوب هستند. 

او یادآور شد: بیشترین قشراعزامی به مناطق عملیاتی جنوب دانشجویان و دانش‌آموزان هستند؛ نهایتاً از دوازدهم اسفند تا پایان سال راهیان نور که همان ۱۵ فروردین است برنامه‌ریزی‌های خوبی داریم از اینکه زائران را به‌صورت خانوادگی به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام کنیم. 

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه خدمات خوبی برای زائران پیش‌بینی شده است، گفت: اماکن اسکان در استان پذیرای زائران است، ان‌شاءالله میزبان خوبی برای زائران باشیم. 

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه فرهنگی برای زائران دارید، افزود: قشر‌های مختلف دانشجویی، بسیج پزشکی و قشر محلات به‌صورت سازمانی و کاروانی داریم بنده معتقدم ظرفیت خوبی در استان کرمانشاه و خوزستان وجود دارد. 

عزیزی در پایان گفت: از ابتدای امسال بیش از ۴۰ هزار نفر در اردوی راهیان نور ارومیه و سر پل ذهاب حضور یافتند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار