مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج استان ایلام:

بیش از ۶۰۰ هزار نفر از یادمان‌های استان ایلام دیدن کردند

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج استان ایلام گفت: حضور زائران از شهرستان‌های اطراف بیان اشتیاق به بازدید از یادمان‌ها است؛ تا کنون بیش از ۶۰۰ هزار نفر از یادمان‌های استان ایلام دیدن کردند.
کد خبر: ۹۵۸۲۶۰۰
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ ایوب ناصری اظهار داشت: ظرفیتی که هم اکنون در اردوی راهیان نور ایجاد شده است تا پایان سال ادامه خواهد داشت. 

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج استان ایلام در ادامه سخنانش جمعیت راهیان نور امسال را ۳ هزار نفر دانست و افزود: نزدیک به ۲ هزار نفر هم اردوی خانوادگی با خودرو شخصی را خواهیم داشت زائران در این اردو قرار است از یادمان شهدا دیدن کنند. 

ناصری یادآورشد: حضور زائران از شهرستان‌های اطراف بیان اشتیاق به بازدید از یادمان‌ها است. اگر بخواهم این موضوع را بشکافم این است که تا کنون بیش از ۶۰۰ هزار نفر از یادمان‌های استان ایلام دیدن کردند. 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه پذیرایی خوبی برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده است. باید بگویم استان ایلام هم میهمان‌پذیر است و هم اعزام‌کننده به راهیان نور. 

ناصری در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه در ایام نوروز چه تعداد قرار است به راهیان نور اعزام شوند؛ افزود: برنامه‌ریزی در این زمینه نداشتیم. اما اگر برنامه‌ریزی انجام شود، حتماً برنامه‌ریزی مناسبی انجام خواهد گرفت. 

وی گفت: برای ماه مبارک رمضان هم برنامه‌ای نداریم، اما اگر بخواهیم برنامه‌ریزی داشته باشیم حتماً اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. یادمان باشد بیست اسفند روز راهیان نور است. 

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج استان ایلام همچنین به تفاوت راهیان نور امسال با پارسال اشاره کرد و گفت: قطعاً تفاوت خوبی داشت؛ شکر خدا برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و بصیرتی خوبی داشتیم، معتقدم هر چه در این زمینه کار کنیم، کم است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار