مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج استان اردبیل:

اردوی راهیان نور مکتبی انسان‌ساز است

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اردوی راهیان نور مکتبی انسان‌ساز است.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۹۸
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

به گزارش سرویس راهیان نورد خبرگزاری بسیج؛ شاهین زارعی اظهار داشت: راهیان نور از آذرماه در ۱۲ مرحله آغاز شده است. پنج مرحله اول این اردو قبل از بهمن پایان یافت، در مرحله دوم قرار است در ۶ مرحله انجام شود، مرحله بعدی که از هفتم آغاز شده که تا ۱۹ اسفند ماه انجام خواهد شد. 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل یادآور شد: ظرفیت این اردو در هر مرحله ۲۵۰ نفر برآورد شده است؛ تا کنون بالای ۳ هزار نفر در اردوی راهیان نور حضور یافتند.

وی در ادامه سخنانش به برنامه‌های راهیان نور در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اشاره کرد و افزود: برنامه‌های خانوادگی مناسبی برای بازدید از مناطق عملیاتی برای زائران در نظر گرفتیم. 

او در سوالی مبنی بر اینکه تفاوت راهیان نور امسال با پارسال چیست، گفت: پارسال بنده سمتی در این اردو نداشتم، اما کیفیت برگزاری راهیان نور امسال را پررنگ و خوب ارزیابی می‌کنم. 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل یادآور شد: به نظرم حضور زائران رنگ خوبی به راهیان نور داده است و برای اینکه در این زمینه موفق عمل کنیم باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. 

زارعی اظهار داشت: بنای ما برگزاری هر چه بهتر اردوی راهیان نور است لذا طوری برنامه‌ریزی کردیم تا شرمنده زائران نباشیم. 

وی یادآور شد: هر چه در برگزاری اردوی راهیان نور موفق عمل کنیم بیشتر توانستیم نسل جوان و نوجوان را با سیره شهدا آشنا کنیم، نسل جدید بداند اگر وجود با برکت شهدا در دوران جنگ نبود امروز امنیتی نداشتیم. 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل همچنین بازدید از یادمان‌های اروندکنار، شلمچه و هویزه را از برنامه‌های این اردو دانست. 

زارعی با بیان اینکه اردوی راهیان نور مکتبی انسان‌ساز است، تاکید کرد: جشنواره ره‌آورد سرزمین نور از ۱۹ اسفند با حضور منتخبان استانی بعد از داوری با حضور مسئولان استانی، کشوری و لشکری در استان اردبیل برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار