خبرهای داغ:

افزایش اقتدار و امنیت کشور با مشارکت پر شور در انتخابات

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان یکی از کاربردی‌ترین راهبرد‌ها برای افزایش اقتدار، امنیت و گره گشایی مشکلات کشور را حضور و مشارکت پر شور مردم در انتخابات عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۲۸
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در نشست با شورای معاونان توسعه حل اختلاف استان، بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: مطابق قانون اساسی مردم حق دارند سرنوشت خود را تعیین کنند بخصوص در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی که جایگاه بسیار مهمی داشته و در سرنوشت مردم تاثیر مستقیم دارند

 

وی افزود: از طرفی شرکت در انتخابات تکلیف ما است، چون نباید و نمی‌توانیم در خصوص مسایل کلان کشور و به کار گماردن مسئولان بی‌تفاوت باشیم، حضور مردم پای صندوق‌های رای نشان از حمایت مردمی از نظام و پشتوانه مشروعیت و مایه تقویت نظام است.

 

حجت الاسلام امانت بهبهانی ادامه داد: انتخابات در ایران یک نعمت بزرگ الهی و به عنوان یک حق واجب شرعی و ملی است که حضور پر شور و گسترده مردم بصیر کشورمان در پای صندوق‌های رای، سبب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان می‌شود.

 

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان اضافه کرد: دشمنان ایران و ملت ما همواره در تلاش هستند تا با جنگ روانی، دلسرد کردن مردم از نظام، بدبین کردن نسبت به انقلاب و مسئولین، القای ناکارآمدی نظام، ترویج شایعات و شبهات امنیتی، اقتصادی و ... و ناامیدی و عدم اعتماد به مسئولان، سبب تفرقه ملت و در نتیجه حضور بسیار کمرنگ مردم در انتخابات شوند، اما بحول قوه الهی مردم ایران اسلامی باوجود همه هجمه‌های اجانب و همه مشکلات موجود روز جمعه و در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بازهم حماسه‌ای ماندگار خواهند آفرید.

 

وی در ادامه از آحاد مردم، اعضای شورا‌های حل اختلاف، بزرگان، سران عشایر و طوایف، نخبگان، فرهیختگان، تمامی اصناف و اقشار بر مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفند ماه امسال دعوت کرد و این حضور با شکوه را نماد عزت و اقتدار کشور دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار