سومین کنگره مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری در قیامدشت برگزار شد

سومین کنگره مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری همراه با تقدیر از جوانان‌ شهرستان ری و بخش خاوران با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در فرهنگسرای مهر و ماه شهر قیامدشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۵۷
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

  کنگره  جوانان شهرستان ری و تجلیل از جوانان برتر به همت روابط عمومی شهرداری قیامدشت، و با حضور  فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت الاسلام والمسلمین   طزری امام جمعه   شهرقیامدشت  ، یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری،مهندس حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت وبرخی از اعضای شورای این شهر و مردم برگزار شد.

در این مراسم دکتر باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در سخنانی، جوانان را  سرمایه های عظیم نظام دانست  و  گفت: آینده کشور به دست جوانان رقم خواهد خورد و     مسئولان به شما رجوع خواهند کرد ، بنابراین خود را  برای آن روزها آماده کنید، اگرجوانان خود را برای آنروز آماده کنند،جامعه اسلامی رویش خوبی در سطح دنیا خواهد داشت .

وی افزود: اکثر شهدا که جنگ را اداره کردند از قشر جوانان بودند، حتی در واقعه عاشورا، جوانان بنی هاشم وجوانانی همانند حضرت علی اکبر(ع) برای یاری امام حسین(ع)   به میدان آمدند.

باب الحوائجی جوانان کشورمان را از بهترین و با بصیرترین جوانان دنیا دانست و تاکید کرد جوانان برای تعیین سرنوشت خود   در انتخابات  حضوری پرشور و پررنگ داشته باشند.

 

 قدردانی از تلاش های شهردار قیامدشت  

  از تلاش های شهردار قیامدشت در ایجاد زیرساخت های ورزش دوچرخه سواری در شهر قیامدشت قدردانی به عمل آمد.

عصر روز( دوشنبه) و در جریان برگزاری کنگره جوانان شهرستان ری، " بهزاد فتحی"، رییس هیات ورزش دوچرخه سواری شهر قیامدشت در حضور فرماندار و رییس شورای ورزش شهرستان ری از تلاش های " حسین ترکاشوند"، شهردار قیامدشت در ایجاد زیرساخت های ورزش دوچرخه سواری در شهر قیامدشت قدردانی کرد.

ارسال نظرات