خبرهای داغ:

برگزاری مراسم احیا نیمه شعبان در شب میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) در ایذه

این مراسم شاد معنوی به همت حوزه علمیه خواهران حضرت زینب «ع» شهرستان ایذه و با همکاری کانون نهضت پیشرفت بانوان شهرستان و کانون خادمیاران رضوی شهرستان در محل مصلی نماز جمعه ایذه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۵۲
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، در این مراسم با حضور۴۰۰نفر از بانوان و دختران شهرستان و روستاهای همجوار برنامه های متنوع و شاد و معنوی از اذان مغرب تا اذان صبح شامل مولودی خوانی، سخنرانی، مسابقه، کاربا کودک، قرائت دعای کمیل و عهد، ختم قرآن و صلوات، تئاتر، دلنوشته مهدوی، نماز جماعت،سرود مهدوی، پذیرایی شام و سحری انجام شد.

سرهنگ میرنام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه در این مراسم که به عنوان سخنران حضور داشتند در خصوص رشادت‌ها، دلاوری‌ها و سلحشوری‌های عشایر در دفاع از مرزهای کشور نیز اشاره کرد و گفت: ملت ایران این حماسه‌ها , ازخود گذشتگی ها و رشادت‌های عشایر عزیز و مرزداران غیور ، شهدای مدافع حرم را به هیچ عنوان از حافظه تاریخی انقلاب اسلامی ازیاد نخواهد برد اشاره کرد گفت چرا که هم در دوران دفاع مقدس هم در ثابت قدم ماندن پای آرمانهای امامین انقلاب همیشه در همه عرصه ها و صحنه های مهم که نیاز بود حضور پیدا کردند.

وی حفظ دین و ارزش‌های دینی و اسلامی را بسیار مهم برشمرد و با اشاره به اینکه در وصایای شهدا نیز به ارزش‌های دینی و معنوی بسیار اشاره شده است، ایشان افزود: باید در جامعه به مسئله نماز، که رکن اصلی دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی هست ودر تراز آن حجاب، عفاف،و حفظ ارزش‌های دینی و... توجه ویژه شود.

سرهنگ میرنام درادامه افزودند که یکی از مهمترین شاخصه های مردم سالاری دینی حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی هست که انتظار میرود همانگونه که در روز ۲۲ بهمن حضور پیدا کردید در انتخابات هم باهمین شور و نشاط دوستان و آشنایان خود را به این عرصه مهم تبیین نمایید که باحضور در پای صندوقهای رای مشت محکمی به دهان یاوه گویان داخل و خارج نشین بزنیم و بگوییم سرنوشت این کشور عزیز بادست جوانان این مرز بوم رقم خواهد خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار