خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

پذیرش مسئولیت به معنای پاسخگو بودن در مقابل عملکردهاست

پذیرش مسئولیت به معنای پاسخگو بودن در مقابل عملکردهاست
  حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه پذیرش مسئولیت به معنای پاسخگو بودن در مقابل اقدامات و عملکردها است؛ گفت: افراد ناکارآمد قطعا ضربه می زنند اما بصیرت و آگاهی مردم جبران این ضربه ها خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۴۹
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

قزوین_به گزارش بسیج، حجت الاسلام یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست جهاد تبیین که در اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: نااهل به کسی گفته می شود که ممکن است دل در گرو دشمن نداشته باشد اما فاقد تعهد و تخصص لازم در پذیرش مسئولیتی است که عهده دار آن می باشد و این امر بسیار خسارت بار است.

وی افزود: جای تاسف است که برخی نااهلان به بعضی مسئولیت ها منصوب می شوند که در چنین شرایطی هم فرد اعطا کننده مسئولیت و هم فرد پذیرنده مسئولیت هر دو خیانت کرده اند. 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: ممکن است فردی، جراح توانمندی باشد اما نتواند مدیر یا مسئول موفقی باشد یا یک روحانی می تواند یک امام جمعه موفق و شایسته ای باشد اما الزاما بدان معنا نیست که بتواند یک استاندار دارای تخصص و توان مدیریتی بالا باشد‌.

وی عنوان کرد: به تاخیر انداختن در انجام امور، برنامه ها و پروژه ها و همچنین انتخاب و معرفی افراد غیرمتخصص در جایگاه غیر تخصصی وی بسیار آسیب‌زاست و نتایج خسارت باری به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: وقتی به یک مدیر نااهل که فاقد توانایی و تخصص لازم است در مجموعه ای مسئولیت دهند به سایر مجموعه های دیگر استان هم آسیب وارد کرده و در واقع این امر ویران کننده است.

این مسوول با بیان اینکه پذیرش مسئولیت به معنای پاسخگو بودن در مقابل اقدامات و عملکردها است؛ تاکید کرد: افراد ناکارآمد قطعا ضربه می زنند اما بصیرت و آگاهی مردم جبران این ضربه ها خواهد بود.

وی در پایان گفت: مردم ایران همواره در سخت‌ترین شرایط پای کار بودند و در انتخابات ۱۱ اسفند هم بهترین سرنوشت را رقم خواهند زد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار