خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

با حضور پرشور مردم پای صندوق های رای دوباره سر دشمن به سنگ می‌خورد

کد خبر: ۹۵۸۲۳۳۱
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان امروز ۸ اسفند ماه به مناسبت سالگرد بمباران بیمارستان فاطمه الزهرا در چوئبده گفت: عملیات والفجر ۸ که در سال ۱۳۶۴ آغاز شد، رژیم بعثی عراق این بیمارستان صحرایی را بمباران کرد که تعدادی از افراد شهید و مجروح شدند و از همین رو به عنوان روز بسیج جامعه پزشکی نیز شناخته می‌شود.

 

او افزود: پزشکان ما خدمات «فوق العاده‌ای» را در جنگ و طی دوران کرونا تقدیم مردم کردند و بسیاری از افراد با دستان طلایی پزشکان ما به زندگی بازگشتند و از این رو از آنها تقدیر می‌شود.

 

سردار شاهوار پور نکته مهم امروز را برکات نظام دانست که پایه جمهوری اسلامی مردم است و آنها اساس تشکیل این نظام هستند و تشکیل این نظام هم با رای مردم محقق شد که در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ نخستین انتخاب را در مدل حکومتی انجام دادند.

 

او گفت: برای انجام همه امور ما باید به رای و نظر مردم اهمیت بدهیم و روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ روزی است که یک نبرد نرم با دشمن خواهیم داشت؛ دشمن دائم مردم را تشویق به شرکت نکردن در انتخابات می‌کند و حالا مردم باید نشان دهند که در این جنگ ما برنده خواهیم شد.

 

سردار شاهوار پور با اشاره به حضور وسیع شهروندان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه یادآور شد: با حضور پرشور مردم پای صندوق های رای دوباره این را به اثبات خواهیم رساند که دشمنان همیشه سرشان به سنگ می‌خورد اما عبرت نمیگیرند.

 

او با طرح این سوال که «مگر ممکن است مردم ما نسبت به مسائل کشورشان بی طرف باشند؟»، بیان کرد: حتما مردم دوباره با غیرت مثل روزهای که تنگنا بودیم، باید به میدان بیایند و با هم در کنار یکدیگر قرار بگیریم که کشورمان سربلند شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار