صدور ۶ هزار کارت ایثارگری برای رزمندگان خرم‌آباد

معاون سرمایه انسانی بسیج سپاه خرم‌آباد گفت: تاکنون ۶ هزار و ۶۰۶ درخواست کارت شناسایی ایثارگری در سامانه ایثار سپاه ناحیه خرم‌آباد ثبت شده است.
کد خبر: ۹۵۸۲۲۳۵
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

سجاد صمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج لرستان، با اشاره به ثبت درخواست کارت شناسایی ایثارگری درسامانه ایثار سپاه ناحیه خرم‌آباد از سال ۱۳۹۸ اظهار داست: در راستای تکریم و خدمت به ایثارگران، از سال ۱۳۹۸ تاکنون ۶هزارو ۶۰۶ درخواست  ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون فقط برای پنج هزار و ۱۲۴ کارت شناسایی صادر و برای ایثارگران ارسال شده افزود:  موارد باقی مانده نیز در دست اقدام برای چاپ است که به محض آماده شدن از طریق پست برای ایثارگران ارسال می‌شوند.

معاون سرمایه انسانی بسیج سپاه خرم‌آباد تصریح کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با عضویت بسیجی که تاکنون اقدامی برای کارت ایثارگری خود انجام نداده‌اند برای تشکیل پرونده جهت صدور کارت ایثارگری به معاونت سرمایه انسانی بسیج سپاه خرم‌آباد مراجعه کنند.

صمدی در رابطه با مدارک مورد نیاز دریافت این کارت بیان کرد: کپی شناسنامه و کارت ملی رزمنده، همسر و فرزندان، یک قطعه عکس سه در چهار رنگی و حضور رزمنده برای صدور کارت ایثارگری و ثبت در سامانه الزامی است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار