مدیر عملیات روانی و روشنگری سپاه استان زنجان خبر داد

برگزاری نشست برخط روشنگری "مشارکت همگانی برای ایران قوی" در زنجان

زنجان-مدیر عملیات روانی و روشنگری سپاه استان زنجان از برگزاری نشست روشنگری و بصیرتی با موضوع مشارکت همگانی برای ایران قوی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۲۱۶
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

برگزاری نشست برخط روشنگری

مصطفی دودانگه در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با اشاره به انتخابات پیش رو  اظهار کرد:انتخابات عرصه اقتدار سیاسی نظام اسلامی و ملت است.

 

وی با اشاره به اینکه لازم است مردم عزیز و نخبگان با مسئولیت‌پذیری اجتماعی، مرجعیت فکری و مقبولیتی که دارند، از طریق برگزاری تریبون آزاد، نشست‌های نقد و نظر، سخنرانی و حضور میدانی در مجامع عمومی و مساجد، با تبیین حقایق، روشنگری کنند و در تحقق حماسه‌ای سیاسی نقش آفرین باشند،تصریح کرد:در همین راستا مدیریت روشنگری و عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع مشارکت همگانی برای ایران قوی نموده است.

 

وی با بیان اینکه این نشست برخط با حضور سرهنگ محسن احمدی تبار؛معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برگزار می شود،خاطرنشان کرد:این برنامه روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه سال جاری از ساعت ۱۱در نرم افزار روبیکا پخش می‌شود.

 

دودانگه یادآور شد:علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه به کانال روبیکا روشنا استان زنجان به آدرسhttps://rubika.ir/roshana_zanjan مراجعه نمایند .

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار