سالروز تاسیس بسیج جامعه پزشکی گرامی باد

بسیج جامعه پزشکی آمیزه تفکر بسیجی و دانش سلامت و مظهر همنوایی عشق و ایثار و خدمت است.
کد خبر: ۹۵۸۲۱۵۵
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حماسه اعضای ایثارگر بسیج جامعه پزشکی در برگزاری اردوهای جهادی و خدمات صادقانه در مناطق محروم و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به اهالی این مناطق نمونه ای از این حضور انقلابی و اثرگذار است.

در بحران همه گیری کرونا بی شک توفیقات در عرصه های پیگیری و حمایت از بیماران در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، درمان بیماران و اجرای طرح ملی واکسیناسیون عمومی بدون حضور ایثارگرانه بسیج و نیروهای جهادی و مردمی میسر و ممکن نبود.

۸ اسفند سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به همه اعضای انقلابی و ولایتمدار بسیج جامعه پزشکی که تحت هدایت رهبر بزرگوار انقلاب به مردم شریف خدمت می کنند تبریک و تهنیت عرض می نماییم و برای همه خدمتگزاران صبور نظام سلامت آرزوی توفیق روز افزون در سایه ی الطاف الهی داریم.

یاد و  خاطره شهدای جامعه پزشکی خصوصا اولین شهید جامعه پزشکی کشور در دفاع از حرم اهلبیت «شهید محمدحسن قاسمی اشکفتکی»، همچنین شهدای عرصه سلامت؛ «شهیدان خداداد بابامیری، پریسا رفیعی، علیرضا صانعی، ذبیح الله کاویانی و رضوان نورمند چالشتری»، گرامی باد.

گفتنی است؛ هشتم اسفندماه مصادف با سالروز بمباران شیمیایی بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه‌الزهرا(سلام الله علیها) است. این روز در تقویم‌ها به نام روز «بسیج جامعه پزشکی» نام گرفته است.

ارسال نظرات