خبرهای داغ:

آیین افتتاحیه نمایشگاه دست سازه های هنرجویان هنرستان سعادت درشهرستان باوی

نمایشگاه دست سازه های هنرجویان هنرستان سعادت با حضور فرماندار،ریاست اداره آموزش وپرورش، شهردار و شورای شهر ملاثانی، فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان باوی افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۵۸۲۰۸۱
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان باوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان باوی، در آیین افتتاحیه نمایشگاه دست سازه های هنرجویان هنرستان از تلاش های مدیر و کادر اجرایی هنرستان در برپایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد و در این بازدید نسبت به ترغیب و تلاش بانوان و دانش آموزان در توسعه هنرهای دستی و احیای صنایع دستی بومی و اشتغال آنان تاکید کرد.

قاسم سعدی مجد مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی در راستای حمایت از دانش آموزان و ترغیب آنها گفت: هنرستانهای شهرستان آمادگی عقد قرارداد با ادارات، مدارس و بخش های خصوصی در زمینه های مختلف را دارند.

وی افزود باتوجه به اینکه انتخاب رشته آگاهانه بر حسب توان علمی، استعداد و علاقه دانش آموزان از مسائل مهمی است که باید مورد توجه دانش آموزان و خانواده ها قرار گیرد، تصریح کرد: یکی از اهداف مهم نمایشگاه متمرکز دست سازه های هنرجویان این شهرستان، آشنایی دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول با رشته های فنی حرفه ای و کاردانش است که می تواند دانش آموزان را برای انتخاب رشته ی تحصیلی خود، یاری کند
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار