کارشناس مسائل سیاسی

عملیات «وعده صادق» موازنه قدرت جهان را تغییر داد/ جمهوری اسلامی ایران، قدرت برتر در منطقه

کارشناس مسائل سیاسی گفت: حمله جمهوری اسلامی ایران با عنوان «وعده صادق»، معادلات نظامی جهان را تغییر داد.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۸۱
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷

قاسم فراهانی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اراک؛ با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» معادلات را به نفع محور مقاومت تغییر داد، گفت: وقتی در عصر روز ۱۳ فروردین رژیم صهیونیستی، کنسولگری ایران را در دمشق مورد حمله قرار داد شاید فکر نمی‌کرد که جمهوری اسلامی این اقدام را جدی بگیرد.

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی تا پیش از حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق، بیش از هفت بار مراکز و پایگاه‌های اما را در سوریه مورد هدف قرار داده بود و تعدادی از مستشاران ایرانی را به شهادت رسانده بود.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: حمله جمهوری اسلامی ایران با عنوان «وعده صادق»، معادلات نظامی جهان را تغییر داد؛ تمامی پدافندهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و حتی اردن در کمک به رژیم صهیونیستی در رویارویی با موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی ایران شکست خوردند.

فراهانی با تاکید بر تغییر موازنه قدرت در جهان به ویژه غرب آسیا گفت: این یک تغییر موازنه قدرت در خاورمیانه و جهان است؛ تا پیش از این اگر می‌گفتیم جمهوری اسلامی ایران در مقابل کشورهای دنیا به غیر از آمریکا به موازنه قدرت دست پیدا کرده اما امروز می‌توانیم ادعا کنیم که حتی با آمریکا به موازنه قدرت رسیده‌ایم.

وی افزود: آنچه از حمله ۲۶ فروردین حاصل شد نه شلیک موشک یا پرواز پهپاد، بلکه اراده‌ای بود که بدون ترس و تعلل و صرفاً با توکل بر خدا و نصرت الهی انجام شد. پیام این عملیات ایستادگی عملِ به هنگام آن بود که به کل دنیا و مظلومان جهان امید بخشید.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ادعاهای رژیم صهیونیستی برای پاسخگویی، گفت: پیش‌بینی از نوع مواجه رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران این است که جرأت حمله یا اقدام مجدد علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

فراهانی خاطرنشان کرد: همانگونه که دشمن خود متوجه شده و طبق گفته «جواد خادم» که جزو اپوزیسیون و وزیر دربار پهلوی است، همه فهمیدند که با ایران به رهبری آیت الله خامنه‌ای نمی‌توان شوخی کرد آنچه مسلم است تنها کشور قدرتمند منطقه ایران است ولاغیر.

انتهای پیام/

ارسال نظرات