خبرهای داغ:
در هفته برگزاری مراسمات نیمه شعبان:

خیابان ها و معابر شهر ایذه میزبان جشن های مردمی است

به مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی « عج» مردم شهرستان ولایت مدار ایذه یک بار دیگر پای ثابت برگزاری اعیاد بزرگ پایان سال شدند.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۱۰
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ایذه ، سرهنگ اکبر میرنام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه با اعلام این خبر اظهار کرد: 

 

به مناسبت نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت بقیة الله الاعظم روحی و ارواحنا له الفداء مردم شهرستان ایذه در حال برگزاری و اجرای رویدادهای بزرگ و جشن های خیابانی هستند. 

 

وی در خصوص شعار محوری مهمانی نیمه شعبان افزود: به فضل الهی در ۱۱ اسفند شاهد حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود و به همین مناسبت شعار محوری و شاد پیمایی امسال، حضوری برای ظهور در نظر گرفته شده است.

 

سرهنگ میرنام تصریح کرد: جشن های بزرگ خیابانی و تجمع منتظران و عاشقان حضرت بقیه الله الاعظم شهرستان ایذه با حضور ومشارکت بیش از ۴۰ مجموعه از هیئات ها ، گروههای مردمی و فرهنگی با برپایی موکب و ایستگاه های صلواتی،سخنرانی، مولودی خوانی،پرده خوانی،اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی و سرود و اهدای جوایز فرهنگی به شرکت کنندگان در روز نیمه شعبان در نقاط مختلف محلات و روستای شهرستان برگزار خواهد شد.

 

 وی افزود: امسال علاوه بر مراسم میهمانی نیمه شعبان، با محوریت مساجد و حسینیه ها در ۱۰ نقطه از شهرستان مراسمات جشن ولادت حضرت ولیعصر(عج) اجرا خواهد شد.

 

میرنام بیان کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان و دعا و مناجات خوانی از جمله برنامه های مساجد و حسینیه ها در این ایام بوده ، این مراسم در مساجد و مصلی امام خمینی« ره » با حضور برادران و خواهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار