برگزاری همایش شکوه هجرت و تجلیل از جهادگران استان مرکزی

همایش شکوه هجرت و تجلیل از جهادگران بسیج سازندگی با حضور استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح الله و جمعی از جهادگران در سالن غدیر استانداری برگزار شد
کد خبر: ۹۵۸۱۷۷۸
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همایش شکوه هجرت و تجلیل از جهادگران بسیج سازندگی با حضور استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح الله و جمعی از جهادگران در سالن غدیر استانداری برگزار شد.

استاندار مرکزی در این آیین، عید نیمه شعبان را با واژه انتظار قابل تعبیر دانست و افزود: انتظار بر دو پایه امید و آمادگی استوار است و این سؤال باید همیشه مطرح باشد که ما در کجای جریان انتظار قرار داریم.

مخلص‌الائمه با تأکید بر اینکه انتظار افضل اعمال است، گفت: بهترین و محبوب‌ترین اعمال انتظار است و این یعنی انتظار برخلاف تصور برخی جریانات، از جنس حالت نیست بلکه از جنس عمل است.

وی ادامه داد: انتظار از جنس عمل سازنده است‌ و منتظر واقعی باید در عمل انتظار قرار گیرد که در رأس کارها همین فعالیت‌های ارزشمند جهادی است.

استاندار مرکزی کار جهادی را یک عمل با بصیرت و در بطن انتظار سازنده عنوان کرد و گفت: پایه‌ی حرکت‌های جهادی با یک ساختارسازی جهادی پس از پیروزی انقلاب توسط حضرت امام شکل گرفت و امروز کارهای بسیار ارزشمندی را از ناحیه گروه‌های جهادی شاهد هستیم.

مقام عالی دولت در استان مرکزی با بیان اینکه معتقدیم دستگاه‌های دولتی باید پشت سرِ گروه‌های جهادی حرکت کنند، افزود: همه دستگاه‌ها مکلف به همکاری، حمایت و پشتیبانی از گروه‌های جهادی هستند.

مخلص‌الائمه اذعان داشت: در سال ۱۴۰۰ برای اولین بار در کشور ستاد راهبری طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان مرکزی شکل گرفت تا در سه بخش ایجاد هماهنگی کند.

استاندار مرکزی ادامه داد: ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های دولتی خدمت‌رسان، دستگاه‌های محرومیت‌زدا و گروه‌های جهادی که در واقع پیشران هستند، از مأموریت‌های ستاد راهبری حرکت‌های جهادی در استان است.

وی خاطرنشان کرد: تنوعی که در گروه‌های جهادی استان مرکزی وجود دارد کم‌نظیر است و فرصت بسیار خوبی را ایجاد کرده است.

اقتدار و امنیت کشور به برکت حضور پُررنگ مردم در تمام صحنه‌ها است

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این مراسم بیان کرد: اقتدار و امنیت کشور به برکت حضور پُررنگ مردم در تمام صحنه‌ها بوده است، مردم ما قدرشناس هستند بنابراین باید از این مردم حمایت کرده و در جهت رفع مشکلات آن‌ها تلاش کرد.

فرمانده سپاه استان مرکزی فعالیت‌های دولت مردمی را جهادی توصیف کرد و افزود: دولت انقلابی سیزدهم موفق شد تمام بدهکاری‌های دولت قبل را تسویه کند و امسال را بدون کسری بودجه سپری کند که این یک اتفاق بزرگ به‌شمار می‌رود، کارهای بزرگی در این دولت انجام شده و بسیاری از تحریم‌ها دور زده شده، اما اطلاع‌رسانی کافی در این زمینه انجام نشده است. 

سردار کریمی گفت: مجلس و دولت قوی می‌توانند منشأ اثر باشند و قوی عمل کنند و مردم با حضور و مشارکت خود در انتخابات 11 اسفندماه و پای صندوق‌های رأی می‌توانند در جهت رفع مشکلات کشور گام برداند.

در این آیین تعدادی از جهادگران برتر استان در حوزه‌های مختلف مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیش از 1200 گروه جهادی فعال در استان مرکزی مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار