معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین:

استقامت و ماندن در مسیر حق سخت است

معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: استقامت و ماندن در مسیر حق سخت است و ملامت و سرزنش در این راه وجود دارد.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۶۴
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ میثم رضوان پور در دومین همایش سالیانه تجلیل از ۴۵۰ نفر خواهر و برادر منتخبین کنشگران اجتماعی بسیج استان خراسان رضوی که در تالار قدس برگزار شد، اظهار کرد: استقامت جهاد فی سبیل الله است، جهاد و استقامت در راه خدا تأثیرگذار در تشکیل امت مهدوی استدر این مسیر حق، ملامت و سرزنش وجود دارد.
وی با بیان اینکه اجر عظیم نصیب مجاهدین می‌شود، افزود: مجاهدین پشتکار و فعال هستند، آنها به فرمایش قرآن عمل می‌کنند و توصیه به حق و صبر می‌کنند.

معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین خطاب به کنشگران اجتماعی فعال عنوان کرد: از صمیم قلب حس می‌کنم در یکی از سنگرهای عملیات کربلای ۵ در جمع مجاهدین نشستم. نفس‌های اینجا، نفس مجاهدین است.

وی به اهمیت فعالیت در عرصه اجتماعی اشاره کر و توضیح داد: هر نفر از شما باید سعی کنید، فردی را پای صندوق رأی بیاورید که این اقدام جزو اعمال صالح است.

رضوان پور اعلام کرد: نقاط پراکنده در مسائل اجتماعی وجود دارد و باید به یک نقطه تمرکز کنیم و تمام دستگاه‌ها و توان مردمی را به آن سمت سوق دهیم. هم افزایی، انسجام و وحدت رویه مشترک نسبت به این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار