خبرهای داغ:
شکری:

۸۷۰۰ خانواده از صندوق مستمری ماهیانه بیمه اجتماعی کشاورزان همدان دریافت می‌کنند

همدان-مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: ۸ هزار و ۷۰۰ خانواده از صندوق مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند و عیدی به مبلغ یک میلیون تومان مصوب و به حساب مستمری بگیران پرداخت شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۹۶
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰

حاتم شکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به تعمیم و گسترش چتر بیمه‌های اجتماعی در جامعه شده است به طوری که در عمل به اصل ۲۹ قانون اساسی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر تاسیس شد.

وی گفت: امروز تمام کشاورزان روستاییان، عشایر و ساکنین شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر با کمک ۷۰ درصدی دولت می‌توانند بیمه شوند و از خدمات بازنشستگی، ازکارافتادگی و مستمری فوت در این صندوق بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان ادامه داد: ۸ هزار و ۷۰۰ خانواده از صندوق مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند و عیدی به مبلغ یک میلیون تومان مصوب و به حساب مستمری بگیران پرداخت شد.

وی ادامه داد: پرداخت مستمری ماهیانه به بیمه‌شدگان این صندوق در زمان سالمندی، ازکارافتادگی و فوت سرپرست خانوار موجب حفظ کرامت انسانی خانواده و جلوگیری از فقر مطلق شده است.

شکری گفت: دولت سیزدهم به دنبال گسترش چتر بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر است و برای تحقق این موضوع از همه ظرفیت‌های اطلاع رسانی به جامعه هدف صندوق بهره می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار