به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور؛

سلسله نشست‌های تخصصی "هنر انتخاب" برگزار شد

در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سازمان بسیج هنرمندان "سلسله نشست‌های تخصصی "هنر انتخاب" را در قالب ۵ نشست در دو روز به صورت حضوری در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی و به صورت برخط در سراسر کشور برگزار نمود.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۵۵
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سازمان بسیج هنرمندان "سلسله نشست‌های تخصصی "هنر انتخاب"را در قالب ۵ نشست در دو روز به صورت حضوری در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی و به صورت برخط در سراسر کشور برگزار نمود.

این برنامه با حضور اساتیدی همچون استاد ابوذر یاسری؛ دبیر انجمن علمی بیانیه گام دوم انقلاب با موضوع مشارکت بیشتر، کارآمدی کمتر، آری یا خیر؟، استاد محمد لسانی؛ کارشناس سواد رسانه‌ با موضوع رسانه و کنشگری هنرمندان، عاطفه خادمی؛ کارشناس حوزه زن و خانواده با موضوع نسبت جامعه و هنر در آیینه نقد و نظر، دکتر سهیل احمدی؛ پژوهشگر حوزه فرهنگ و هنر با موضوع تخاطب هنرمندان با مردم و کنش جمعی و مینو اصلانی کارشناس حوزه زن و خانواده و استاد دانشگاه با موضوع ولایت اجتماعی زنان با نگاه به اثرگذاری بانوان هنرمند در روز چهارشنبه ۱۲/۲ و پنج شنبه ۱۲/۳ در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی به صورت حضوری برگزار شد. این دوره از سلسله نشست‌ها به صورت برخط هم از طریق کانال‌های مختلف در روبیکا پخش گردید.
لینک پخش زنده این برنامه به شرح ذیل است:
https://rubika.ir/baseeratt
rubika.ir/meyar_pb
https://rubika.ir/Basijnews110
https://rubika.ir/roshana_ir
https://rubika.ir/khabarnegarha
https://rubika.ir/snn_ir
https://rubika.ir/banooyevatan
https://rubika.ir/basijresaneh
https://rubika.ir/tanineyas

#هنر_انتخاب
#انتخاب_مردم
#نوبت_انتخاب

ارسال نظرات
آخرین اخبار