در چهارمین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان مرکزی مطرح شد؛

ضرورت تلاش برای جهاد تبیین و معرفی اقدامات گروه‌های جهادی

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله با تاکید بر ضرورت تبیین اقدامات انجام شده گفت: گروه‌های جهادی طی این سال‌ها در بازگشت امید بین مناطق محروم عملکرد درخشانی داشته‌اند که این رویکرد باید با قوت ادامه یابد.
کد خبر: ۹۵۸۱۰۳۶
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ چهارمین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان مرکزی صبح امروز با حضور رئیس و دبیر مجمع عالی جهادگران کشور، معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله، مسئول بسیج سازندگی استان و رؤسای شوراهای شهرستانی در سالن جلسات فرماندهی سپاه رو‌الله برگزار شد.

مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی جهادی از وظایف مجمع جهادگران 
سرهنگ پاسدار فرامرزی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در ابتدای این جلسه با ارائه توضیحاتی درخصوص انتخابات مجمع جهادگران استان گفت: آبان‌ماه سال جاری انتخابات مجامع شهرستانی برگزار و رؤسای شورای جهادی هر شهرستان به استان معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه مجمع استانی جهادگران متشکل از 7 عضو انتخابی خواهد بود که با آرای شوراها انتخاب خواهند شد، افزود: تشکیل مجمع جهادی استان در ارائه خدمات بیشتر به مناطق محروم نقش بسزایی دارد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی تصریح کرد: مجمع جهادگران به عنوان یک بازوی توانمند و شورای مشورتی است که وظیفه دارد ارتباط خود را با گروه‌های جهادی حفظ کرده و سطح روابط و تعامل آن‌ها را خصوصاً با سازمان‌ها، ادارات و نهاد‌های خدمات‌رسان سطح استان افزایش داده و مشکلات احتمالی را پیگیری و رفع نماید.

سرهنگ فرامرزی با اشاره به وظایف مجمع گفت: گفتمان‌سازی جهادی، احصاء توانمندی‌ها و نیازهای گروه‌های جهادی، هم‌افزایی و ارتباط مستمر با گروه‌های جهادی و ... از مهم‌ترین وظایفو اقدامات مجمع استانی است.

ضرورت تلاش برای جهاد تبیین و معرفی اقدامات گروه‌های جهادی

ضرورت تلاش برای جهاد تبیین و معرفی اقدامات گروه‌های جهادی

سرهنگ پاسدار محمد گودرزی‌ معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله نیز در این جلسه ضمن تبریک روز جوان و میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) با بیان اینکه مقام معظم رهبری چند جهاد را برای همه مشخص و فرمان داده‌اند، گفت: جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت‌رسانی از جمله جهادهایی هستند که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند و لازم است همه به سهم خود در راستای این جهادها گام برداریم.

وی ادامه داد: شما جهادگران در این جهادها ورود کرده‌اید و طی این سال‌ها با خدمت‌رسانی صادقانه بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اید و بستری برای تربیت انسان‌های در تراز انقلاب و مدیران جهادی آینده کشور هستید.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله با تاکید بر ضرورت تبیین اقدامات انجام شده گفت: گروه‌های جهادی طی این سال‌ها در بازگشت امید بین مناطق محروم عملکرد درخشانی داشته‌اند که این رویکرد باید با قوت ادامه یابد.

سرهنگ گودرزی یادآور شد: هر جنگی برکاتی دارد و از برکات جنگ تحمیلی روی پای خود ایستادن و خودباوری است که باید برای مردم این دستاوردها تبیین شود مخصوصا این روزها که نزدیک به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس هستیم و باید مشارکت حداکثر را در پای صندوق‌های رأی رقم بزنیم.

وی افزود: جهادگران بسیجی با حضور به موقع خود در صحنه‌ها و میدان‌های خدمت، کارآمدی، روحیه جهادی و نقش با اهمیت گروه‌های جهادی را نشان داده‌اند و می‌طلبد که این اقدامات بازگو شود تا امیدآفرینی در جامعه رقم بخورد. 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله از برگزاری نمایشگاه جهادگران در استان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه مجموعه اقدامات گروه‌های جهادی در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

ضرورت تلاش برای جهاد تبیین و معرفی اقدامات گروه‌های جهادی

انتخاب نمایندگان چهارمین دوره مجمع جهادگران در 22 استان

عالی دبیر مجمع عالی جهادگران کشور نیز در این جلسه با بیان اینکه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی درصدد این هستند که گروه‌های جهادی را مصادره کنند، گفت: امروز یکی از واقعیت‌های جامعه ما گروه‌های جهادی هستند که در حال خدمت‌رسانی به محرومان در سخت‌ترین نقاط کشور هستند.

وی به تشریح نظام‌نامه انتخاباتی پرداخت و افزود: افرادی که در این انتخابات منتخب می‌شوند، به عنوان هیئت رئیسه مجمع جهادی استان مرکزی معرفی می‌شود.

دبیر مجمع عالی جهادگران کشور  خاطرنشان کرد: انتخابات مجمع جهادگران در 22 استان طی 40 روز انجام شده است که در همه این انتخابات مسئولین مجمع عالی کشوری حضور داشته‌اند.

گفتنی است در پایان انتخابات «میلاد وحدت» از شهرستان ساوه به عنوان دبیر مجمع جهادگران استان انتخاب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار