خبرهای داغ:

دومین رویداد تولیدات دیجیتال دزفول به کار خود پایان داد

دومین رویداد تولیدات دیجیتال دزفول عصر سه شنبه در آیینی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. 
کد خبر: ۹۵۸۰۹۱۵
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در آیین اختتامیه دومین رویداد تولیدات دیجیتال شهرستان دزفول در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: این رویداد به همت مرکز فضای مجازی شهرستان دزفول در رشته‌های مختلف نظیر آموزش رسانه، سواد رسانه، پادکست، فضای مجازی و طراحی پوستر برگزار شد.

سرهنگ بهروز حکمت پور افزود: نخستین رویداد سال گذشته در مدت ۲ شبانه روز به صورت حضوری درحسینیه ثارالله برگزار شد که ۳۰ اثر در این رویداد داوری شد.

وی با بیان اینکه امسال در دومین رویداد به صورت غیرحضوری ۱۳۰ اثر شرکت کرد، ادامه داد: ظرفیت‌ها، ایده‌ها و خلاقیت‌های کودکان، نوجوانان و دانشجویان شهرستان در این رویداد شناسایی می‌شوند و امیدواریم در سال‌های آینده با پیشرفت چشمگیرتری در این آثار مواجه باشیم.

جوانان میدان را در اختیار گیرند

امام جمعه دزفول نیز در این آیین با تاکید بر اینکه تزکیه بر تعلیم مقدم است، گفت: عقل برای رشد نیاز به علم دارد همانطور که تجربه محتاج علم است.

حجت الاسلام مسعود بهرام پور با بیان اینکه نبود تزکیه، علم را به بمبی تبدیل می‌کند که بشریت را در خطر می اندازد، افزود: بشر بیش از هر زمان دیگری به اخلاق و تربیت نیاز دارد و می‌توان از این علم به نفع بشریت استفاده کرد.

وی ادامه داد: اگر آمار خودکشی در دنیا زیاد و فضای مجازی به جولانگاه فساد تبدیل شده به این دلیل است که افراد با اخلاق سکاندار آن نیستند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی که در اختیار جوانان قرار دارد، اخلاق محور است، اظهارکرد: اگر فتنه ها و فشارهای ناجوانمردانه علیه ایران نبود به طور قطع جایگاه ما در دنیا خیلی متفاوت بود.

حجت الاسلام بهرام پور گفت: عرصه‌ای که برای ما درست کرده‌اند مانند پنج سال حکومت حضرت علی(ع) است که با جنگ‌های متعدد از درون جامعه اسلامی مواجه بود.

وی از جوانان خواست با تلاش میدان را در اختیار گیرند تا توقف‌ها، دست اندازها و فرصت سوزی‌ها، کشور را دچار آسیب نکند.

امام جمعه دزفول با اشاره به چالش‌های پیش روی جوانان برای فعالیت در فضایی سرشار از علم و فناوری گفت: متاسفانه مهیا کردن این فضا با توجه به وجود کانون‌های تصمیم گیر در خارج از شهرستان دشوار است ولی به طور قطع تلاش و همت جوانان بر همه اراده‌ها پیروز می‌شود.

وی افزود: هرجا جوانان وارد صحنه شده‌اند موفقیت حاصل شده است و اکنون نیز جوانان ایران اسلامی با عبور از سختی‌ها به قله خواهند رسید.

معرفی نفرات برگزیده دومین رویداد تولیدات دیجیتال شهرستان دزفول

نفرات برتر و داوران دومین رویداد تولیدات دیجیتال نیز در آیین اختتامیه این رویداد، توضیحاتی درخصوص تولیدات برگزیده ارائه دادند و در پایان رویداد با اهدای هدایایی تجلیل شدند.

تیم داوران دومین رویداد تولیدات دیجیتال شامل وحید سالاری، علی براتی، محمدپور، مجید فقیهی، داوودی و محمد حسینی بود.

نفرات برتر در بخش پوستر پارسا آبیار، طراحی دیجیتال اسما فرخی و کوثر عباس دنی، پادکست فردوس امیرغلامی، یاسمن وکیلی فرد و زهرا حسینوند بودند.

محمد ابراهیم نیا و بهنام رجبی فرد در بخش نرم افزار، سپیده عنبرسر در بخش فیلم نوجوان و مهدی توکلی و امیر رضا اندیشه در بخش بازی نفرات و گروه های برتر اعلام شدند.

محمد مهدی آل طاها در بخش ایده پردازی و سید حسین روح افزا، جواد توکلی، فاطمه عباس دنی نیز در بخش نفرات و گروه های برتر شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها