فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز مطرح کرد:

فضای انتخاباتی پرشور در طرقبه شاندیز/وجود ۵۸ هزار نفر واجد شرایط و ۳۵۰ نفر رای اولی در این شهرستان

فرماندار طرقبه شاندیز در برنامه «استودیو انتخابات» با بیان اینکه فضای انتخاباتی طرقبه شاندیز مهیای رقابتی پرشور شده است، گفت: در این حوزه انتخابیه ۵۸ هزار نفر واجد شرایط رای و ۳۵۰ نفر رای اولی هستند.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۱۴
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، حمیدرضا رحیمیان، سه‌شنبه یکم اسفندماه در برنامه «استودیو انتخابات» استانداری خراسان رضوی در تشریح آخرین اخبار انتخاباتی حوزه طرقبه شاندیز اظهار کرد: آماده‌سازی فضای انتخابات در طرقبه شاندیز از شش ماه پیش شروع شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه طرقبه شاندیز، شهرستان‌های چناران، گلبهار و طرقبه و شاندیز واقع شده‌اند.

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به اینکه چهره‌های شاخص هم در بین نامزدهای انتخابات دیده می‌شوند، تاکید کرد: ما وظیفه داریم از آرای مردم صیانت کنیم، شعب اخذ رای مشخص شده و آموزش‌های لازم به نمایندگان فرماندار و هیئت بازرسی داده شده است.

 

درحوزه انتخابیه ۵۸ هزار نفر واجد شرایط رای و ۳۵۰ نفر رای اولی هستند

 

وی افزود: در طرقبه ۳۰ شعبه در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۶ شعبه شهری و ۱۴ شعبه روستایی است، در شاندیز هم ۳۲ شعبه در نظر گرفته شده که ۱۲ شعبه شهری و ۲۰ شعبه روستایی است و به دلیل پراکندگی جغرافیایی و ماهیت گردشگری بودن ۶ شعبه به صورت سیار است.

رحیمیان با اشاره به اینکه در این حوزه انتخابیه ۵۸ هزار نفر واجد شرایط رای و ۳۵۰ نفر رای اولی هستند، اظهار کرد: دوره قبل در حوزه انتخابیه طرقبه شاندیز ۳۵ هزار نفر مشارکت داشتند که برآورد می‌کنیم امسال هم مشارکت زیادی داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: هیئت بازرسی، هیئت نظارت و تیم فرمانداری اقدامات لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور، جذاب و با مشارکت زیاد تدارک دیده است.

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز با بیان اینکه سالیانه ۶۰ میلیون گردشگر به این شهرستان وارد می‌شوند و در این شهرستان ظرفیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف داریم، افزود: برای روستاها به منظور تبیین و مشارکت در انتخابات مبلّغ فرستاده‌ایم، همچنین اولین شهرستانی هستیم که جمعیت روستایی با شهری آن در طرقبه و شاندیز یکی است.

وی خاطرنشان کرد: بیلبوردهای شهری به فضای انتخاباتی اختصاص داده شده و فضای انتخاباتی در رستوران‌ها، بازار روزها و میز خدمت در ادارات برقرار است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار