درخواست دبیر کل خانه ایثارگران کشور از مردم مومن و متدین برای دعای شفای «احمدرضا»

دکتر محمد یزدان پرست، دبیر کل خانه ایثارگران کشور چند روزی است که در غم از دست دادن فرزند دلبند خود داغدار است و یکی دیگر از فرزندان او نیز در وضعیت کما قرار دارد؛ خانواده این ایثارگر و رزمنده دوران دفاع مقدس از مردم مومن ایران اسلامی بویژه نفس های حق و مسیحایی مادران شهدای گرانقدر برای شفای فرزند دیگرشان سخت نیازمند دعای خیر هستند.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۰۱
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

 

«امیر حسین و احمد رضا یزدان پرست »   دو برادر دوقلو در لیگ فوتبال امارات تمرین می کردند . امیر حسین یزدان پرست بازیکن خوزستانی تیم الشباب الاهلی امارات، به عنوان آقای گل لیگ امارات انتخاب شده بود. این برادران هنگام   بازگشت از تمرین دچار سانحه تصادف شدند که مرحوم امیر حسین به علت شدت جراحات به لقاء الله پیوست   و برادرش احمدرضا به کما رفت  و اکنون در بیمارستان بستری شده و نیازمند دعای خیر هموطنان است.

آئین خاکسپاری شادروان امیر حسین یزدان پرست روز گذشته با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و جمعی از ایثارگران و مسئولان و اقشار مختلف مردم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری برگزار شد.

خانواده محترم یزدان پرست با امید به رحمت خداوند   و با اعتقاد به اجابت دعای مومنین و مومنات، از هموطنان عزیز بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران؛ بالاخص مادران گرانقدر شهدا که قلبی صاف و زلال دارند، درخواست کرده اند که برای شفای «احمد رضا» دعا کنند.   

اللَّهُمَّ اشْفِ کُلَّ مَرِیضٍ

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا»

و از قرآن، آنچه شفا و رحمت است براى مؤمنان، نازل مى کنیم; و ستمگران را جز خسران نمى افزاید. (آیه ۸۲ سوره اسراء)

آمین یا رب العالمین

ارسال نظرات
آخرین اخبار