آغاز دوره‌های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی در دانشگاه هنر تبریز

تبریز- رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، از آغاز دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت در دفتر جهاددانشگاهی هنر اسلامی تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۴۸
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی اصغر فاتحی فر، درباره برپایی دوره‌های آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی هنر اسلامی تبریز اظهار کرد: جهاددانشگاهی تلاش می‌کند با ارائه آموزش‌های کوتاه‌مدت تخصصی گام مهمی را در راستای رفع نیازهای آموزشی بخش‌های مختلف جامعه بردارد.

وی گفت: تمام تلاش ما در جهاد دانشگاهی این است که بتوانیم در دانشگاه‎ها حضور داشته باشیم و در تغییر فضای دانشگاه‌ها و توانمند کردن دانشجویان در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و علمی به رسالت خود به عنوان یک نهاد انقلابی عمل کنیم.

فاتحی فر ادامه داد: بعد از افتتاح دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز در اواخر آبان ماه سالجاری با همکاری شایسته مدیریت دانشگاه، شاهد برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت زبان‌های خارجی و کامپیوتر در این دانشگاه هستیم.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: کلیه دوره های آموزشی کوتاه مدت با تخفیف ویژه برای اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه هنر اسلامی تبریز ارائه می شود.

ارسال نظرات