مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار:

امروز جهاد ما شرکت در انتخابات است

حجت الاسلام بامری در جمع فرماندهان پایگاههای مقاومت حوزه ثارالله شهری با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات گفت: امروز جهاد ما شرکت در انتخابات است، زیرا این نظام ثمره خون شهدای بسیاری است که به خاطر دفاع از نوامیس و اسلام و قرآن و تبعیت از ولایت به میدان رفته و جان خود را فدا کردند.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۰۷
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج چابهار،حجت الاسلام خدامراد بامری،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار، جهاد تبیین را توصیه رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: به طور قطع جامعه‌ای در تراز انقلاب اسلامی است که اقشار مختلف مردم در شئون سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آن نقش‌آفرین باشند، همچنین به «ما می‌توانیم» اعتقاد راسخ داشته باشند و در این مسیر حرکت کنند و در کنار آن به خداوند متعال نیز توسل و توکل کنند.

بامری اضافه کرد: جامعه‌ای به معنای واقعی کلمه ولایت‌مدار است که از هر نظر پویا و فعال بوده همچنین درصدد اجرای دستورات دین مبین اسلام باشد و سبک زندگی ایرانی اسلامی را در جامعه نهادینه کند.

وی بیان داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای مهم است به طوری که یک نماینده چنانچه با تعداد آرای بیشتری به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند قوی‌تر بوده و با پشتوانه بهتری تصمیم‌گیری می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه چابهار ادامه داد: متخصص و دلسوز بودن آن فردی که ما به وی رای می‌دهیم نیز مهم است چرا که در این صورت مجلس قوی، متخصص و توانمند تشکیل می‌شود که می‌تواند در عرصه ملی و بین‌المللی قوی ظاهر شود، تصمیمات درست بگیرد و برای توسعه فرهنگی و اجتماعی ریل‌گذاری کند.

بامری گفت: امروز هم مهمترین عرصه دفاع برای ما عرصه سیاسی و انتخابات است و بایستی با جهاد تبیین کاری کنیم که در روز انتخابات غیرت ملی مردم به جوش آمده و حماسه خلق کنند.

خدامراد بامری در پایان افزود: امروز جهاد ما شرکت در انتخابات است، زیرا این نظام ثمره خون شهدای بسیاری است که به خاطر دفاع از نوامیس و اسلام و قرآن و تبعیت از ولایت به میدان رفته و جان خود را فدا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار