خبرهای داغ:
شهردار محمدیه؛

جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها در محمدیه برگزار می شود

جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها در محمدیه برگزار می شود
پیری عنوان کرد: به همت شورا و شهرداری اسلامی شهر و در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی ها به تعداد ۲۰۰۰ نفر دختر و پسر در محمدیه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۸۰۶۴۰
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

قزوین_ محمد پیری در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: به همت شورا و شهرداری اسلامی شهر و در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی ها به تعداد ۲۰۰۰ نفر دختر و پسر در محمدیه برگزار می شود.

وی گفت: در این جشن تکلیف سیاسی که روز چهارشنبه و‌ به میزبانی شورا و شهرداری برگزار خواهد شد ،نوجوانان رأی اولی گرد هم خواهند آمد تا با ذوق و شوق خاص آمادگی خود را برای حضور در پای صندوق‌های رأی اعلام کنند.

پیری اظهار کرد: بار دیگر و با حضور شهروندان بالاخص رای اولی ها در پای صندوق های رای در انتخابات ۱۱ اسفند، توطئه دشمنان خنثی و زمینه صیانت از اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را فراهم خواهد شد.

شهردار محمدیه تصریح کرد: یکی از وظایف مدیریت شهری جهت شرکت شهروندان در پای صندوق انتخابات فراهم نمودن شرایط است که تلاش خواهیم نمود تا با اطلاع رسانی و تبلیغات در این زمینه نقش تاثیر گذاری داشته باشیم.

وی در پایان افزود: حضور جوانان دهه ۸۰ در پای صندوق انتخابات در ۱۱ اسفند نشان دهنده علاقه و تعلق خاطر به جمهوری اسلامی ایران است که فرصت اعتلای جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف به وجود خواهد آورد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار