مدیرکل بهزیستی ایلام:

فعالیت۳۲ مرکز مشاوره در استان ایلام

مدیرکل بهزیستی ایلام ضمن اشاره به اینکه ۳۲ مرکز مشاوره در ایلام فعالیت می‌کند، گفت: در اورژانس اجتماعی از نیروهای متخصص استفاده می‌شود که باهدف برنامه‌ریزی در راستای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی دنبال می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۰۲۶۸
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین نورعلیوندظهر امروز در نشست تخصصی و هم‌اندیشی با مسئولان مراکز اورژانس اجتماعی ایلام در شهرستان مرزی دهلران ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار نفر از جمعیت ایلام از خدمات اورژانس اجتماعی برخوردار شده‌اند، گفت: خدمات ارائه شده به مردم ایلام در قالب تماس‌های تلفنی، مشاوره رایگان، مشاوره حضوری و اجتماعی بوده است.

 

 مدیرکل بهزیستی ایلام با بیان اینکه هزینه‌های مشاوره و آزمایش ژنتیک برای خانوارهای معلول پرداخت می‌شود، افزود: غربالگری در حوزه شنوایی و بینایی از دیگر اقدامات این سازمان برای جامعه هدف، کودکان و دانش‌آموزان است.

 

 نورعلیوند اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های پیشگیری از طلاق، خودکشی و اعتیاد را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد و اظهار داشت: ۱۵ مرکز اقامتی در ایلام فعال است و سالانه افزون بر هزار نفر در این مراکز پذیرش می‌شوند.

 

 وی یادآور شد: اورژانس اجتماعی یکی از برندهای سازمان است و مداخله در بحران‌های فردی و اجتماعی در حوزه کودکان آسیب‌دیده و زنان بدسرپرست و سایر زمینه‌ها فعالیت دارد.

 

نورعلی وند به فعالیت ۳۲ مرکز مشاوره در ایلام و آسیب‌های نوظهور و نوپدید اشاره کرد و گفت: در اورژانس اجتماعی از نیروهای متخصص استفاده و این جلسات باهدف برنامه‌ریزی در راستای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی دنبال می‌شود.

 

وی اضافه کرد: در هشت شهرستان ایلام اورژانس اجتماعی مستقر بوده و استقرار اورژانس اجتماعی در سایر شهرستان‌ها برای سال آینده در دستور کار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار